Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Siri Perabot

Sama

Siri Perabot Sama adalah siri perabot asli yang memberikan fungsi, pengalaman emosi dan keunikan melalui bentuknya yang minimum, praktikal dan kesan visual yang kuat. Inspirasi budaya yang diambil dari puisi kostum berputar yang dipakai dalam upacara Sama ditafsirkan semula dalam reka bentuknya melalui teknik geometri kon dan teknik lenturan logam. Postur patung siri ini digabungkan dengan kesederhanaan dalam bahan, bentuk dan teknik pengeluaran, untuk menawarkan fungsi & amp; faedah estetik. Hasilnya adalah siri perabot moden yang memberikan sentuhan khas untuk ruang tamu.

Kilang Dapur Pintar

FinaMill

Kilang Dapur Pintar FinaMill adalah kilang dapur yang kuat dengan buah rempah yang boleh ditukar ganti dan diisi semula. FinaMill adalah cara mudah untuk meningkatkan masakan dengan rasa berani dari rempah segar. Isi pod yang boleh digunakan semula dengan rempah kering atau ramuan kering, pasangkan pod di tempatnya, dan gilingkan jumlah rempah yang anda perlukan dengan menekan butang. Tukar bumbu rempah hanya dengan beberapa klik dan terus memasak. Ini adalah satu pengisar untuk semua rempah anda.

Follow Fokus Ad-On

ND Lens Gear

Follow Fokus Ad-On ND LensGear tepat menyesuaikan diri dengan lensa dengan diameter yang berbeza. ND LensGear Series merangkumi semua lensa seperti LensGear yang tidak ada. Tidak Memotong dan Tidak Membengkokkan: Tidak ada lagi pemacu skru, tali pinggang usang atau tali pengikat yang mengganggu yang melekat. Semuanya sesuai dengan daya tarikan. Dan satu lagi kelebihannya, Tanpa Alat! Berkat reka bentuknya yang cerdas, ia berpusat pada lensa dengan lembut dan kuat.

Sistem Penyesuai Untuk Penggambaran Profesional

NiceDice

Sistem Penyesuai Untuk Penggambaran Profesional NiceDice-System adalah penyesuai pelbagai fungsi pertama dalam industri kamera. Menjadikannya sangat menyenangkan untuk melampirkan peralatan dengan standard pemasangan yang berbeza dari Jenama yang berbeza - seperti lampu, monitor, mikrofon dan pemancar - ke kamera yang sama seperti yang mereka perlukan sesuai dengan keadaan. Bahkan standard pemasangan yang baru atau peralatan yang baru dibeli dapat disatukan dengan mudah dalam Sistem ND, hanya dengan mendapatkan Adaptor baru.

Luminair

vanory Estelle

Luminair Estelle menggabungkan reka bentuk klasik dalam bentuk badan kaca buatan tangan silinder dengan teknologi pencahayaan inovatif yang menghasilkan kesan pencahayaan tiga dimensi pada tudung lampu tekstil. Direka dengan sengaja untuk menukar mood pencahayaan kepada pengalaman emosi, Estelle menawarkan pelbagai mood statik dan dinamik yang tidak terhingga yang menghasilkan pelbagai warna dan peralihan, dikawal melalui panel sentuh pada luminair atau aplikasi telefon pintar.

Meja

la SINFONIA de los ARBOLES

Meja Jadual la SINFONIA de los ARBOLES adalah pencarian puisi dalam reka bentuk... Hutan yang dilihat dari tanah adalah seperti tiang yang memudar ke langit. Kita tidak dapat melihat mereka dari atas; hutan dari pandangan mata burung menyerupai permaidani licin. Ketegakan menjadi horizontaliti dan masih kekal bersatu dalam dualitinya. Begitu juga, jadual la SINFONIA de los ARBOLES, mengingatkan dahan pokok yang membentuk tapak yang stabil untuk bahagian atas kaunter halus yang mencabar daya graviti. Hanya di sana sini sinaran mentari meredah dahan-dahan pepohonan.