Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pencahayaan

Mondrian

Pencahayaan Lampu ampaian Mondrian mencapai emosi melalui warna, volum dan bentuk. Nama itu membawa kepada inspirasinya, pelukis Mondrian. Ia adalah lampu gantung dengan bentuk segi empat tepat dalam paksi mendatar yang dibina oleh beberapa lapisan akrilik berwarna. Lampu ini mempunyai empat pandangan berbeza yang mengambil kesempatan daripada interaksi dan keharmonian yang dicipta oleh enam warna yang digunakan untuk gubahan ini, yang mana bentuknya diganggu oleh garis putih dan lapisan kuning. Mondrian memancarkan cahaya ke atas dan ke bawah menghasilkan pencahayaan tidak invasif yang tersebar, dilaraskan dengan alat kawalan jauh wayarles boleh malap.

Handgripper Dumbbell

Dbgripper

Handgripper Dumbbell Ini ialah alat kecergasan tahan yang selamat dan baik untuk semua peringkat umur. Salutan sentuhan lembut pada permukaan, memberikan rasa seperti sutera. Diperbuat daripada 100 % silikon boleh dikitar semula dengan formula bahan khas yang menghasilkan 6 tahap kekerasan yang berbeza, dengan saiz dan berat yang berbeza, menyediakan latihan daya cengkaman pilihan. Penggenggam tangan juga boleh dimuatkan pada takuk bulat di kedua-dua belah bar dumbbell menambah berat padanya untuk latihan otot lengan sehingga 60 jenis kombinasi kekuatan yang berbeza. Warna yang menarik perhatian dari terang ke gelap, menunjukkan kekuatan dan berat dari ringan ke berat.

Pasu

Canyon

Pasu Pasu bunga buatan tangan itu dihasilkan oleh 400 keping logam kepingan pemotongan laser ketepatan dengan ketebalan yang berbeza, menyusun lapisan demi lapisan, dan kepingan demi kepingan yang dikimpal, menunjukkan arca artistik pasu bunga, dipersembahkan dalam corak terperinci ngarai. Lapisan logam susun menunjukkan tekstur bahagian ngarai, juga meningkatkan senario dengan ambien yang berbeza, mewujudkan kesan tekstur semula jadi yang berubah-ubah secara tidak teratur.

Kerusi

Stool Glavy Roda

Kerusi Stool Glavy Roda merangkumi kualiti yang ada pada Ketua Keluarga: integriti, organisasi dan disiplin diri. Sudut tepat, bulatan dan bentuk segi empat tepat digabungkan dengan elemen hiasan menyokong hubungan masa lalu dan masa kini, menjadikan kerusi sebagai objek abadi. Kerusi itu diperbuat daripada kayu dengan penggunaan salutan mesra alam dan boleh dicat dalam sebarang warna yang dikehendaki. Najis Glavy Roda secara semula jadi akan sesuai dengan mana-mana bahagian dalam pejabat, hotel atau rumah persendirian.

Meja Kopi

Sankao

Meja Kopi Meja kopi Sankao, "tiga muka" dalam bahasa Jepun, ialah perabot elegan yang bertujuan untuk menjadi watak penting bagi mana-mana ruang tamu moden. Sankao adalah berdasarkan konsep evolusi, yang tumbuh dan berkembang sebagai makhluk hidup. Pilihan bahan hanya boleh menjadi kayu pepejal dari ladang mampan. Meja kopi Sankao sama-sama menggabungkan teknologi pembuatan tertinggi dengan ketukangan tradisional, menjadikan setiap bahagian unik. Sankao boleh didapati dalam jenis kayu pepejal yang berbeza seperti Iroko, oak atau abu.

Fon Telinga Tws

PaMu Nano

Fon Telinga Tws PaMu Nano membangunkan fon telinga "tidak kelihatan di telinga" yang disesuaikan untuk pengguna muda dan sesuai untuk lebih banyak senario. Reka bentuk adalah berdasarkan lebih daripada 5,000 pengoptimuman data telinga pengguna, dan akhirnya memastikan kebanyakan telinga akan selesa apabila memakainya, walaupun semasa baring di sisi anda. Permukaan sarung pengecas menggunakan kain elastik khas untuk menyembunyikan lampu penunjuk melalui teknologi pembungkusan bersepadu. Sedutan magnet membantu operasi mudah. BT5.0 memudahkan operasi sambil mengekalkan sambungan yang pantas dan stabil, dan codec aptX memastikan kualiti bunyi yang lebih tinggi. Tahan air IPX6.