Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Struktur Pencahayaan

Tensegrity Space Frame

Struktur Pencahayaan Lampu bingkai ruang Tensegrity menggunakan prinsip RBFuller 'Less for more' untuk menghasilkan lekapan cahaya hanya menggunakan sumber cahaya dan wayar elektriknya. Tensegrity menjadi kaedah struktur yang mana kedua-duanya saling bekerjasama dalam pemampatan dan ketegangan untuk menghasilkan medan cahaya yang kelihatan tidak putus-putus yang hanya ditentukan oleh logik strukturnya. Skalabilitasnya, dan ekonomi pengeluaran berbicara dengan komoditi konfigurasi yang tidak berkesudahan yang bentuknya yang terang menahan tarikan graviti dengan kesederhanaan yang menegaskan paradigma zaman kita: Untuk mencapai lebih banyak sementara menggunakan lebih sedikit.

Alat Tukar Untuk Pendidikan

Pupil 108

Alat Tukar Untuk Pendidikan Murid 108: Peranti boleh tukar Windows 8 yang paling berpatutan untuk Pendidikan. Antara muka baru dan pengalaman baru dalam pembelajaran. Murid 108 merangkumi dunia tablet dan komputer riba, beralih antara keduanya, untuk peningkatan prestasi dalam Pendidikan. Windows 8 membuka kemungkinan pembelajaran baru, yang membolehkan pelajar memanfaatkan sepenuhnya ciri skrin sentuh dan aplikasi yang tidak terkira banyaknya. Sebahagian daripada Penyelesaian Pendidikan Intel®, Pupil 108 adalah penyelesaian yang paling berpatutan dan sesuai untuk bilik darjah di seluruh dunia.

Meja Makan

Chromosome X

Meja Makan Meja Makan yang dirancang untuk menyediakan tempat duduk untuk lapan orang, yang berinteraksi dalam susunan anak panah. Bahagian atasnya adalah abstrak X, terbuat dari dua kepingan yang berbeda yang diperkuat oleh garis dalam, sementara X abstrak yang sama dipantulkan di lantai dengan struktur dasar. Struktur putih terbuat dari tiga kepingan yang berbeza untuk pemasangan dan pengangkutan yang mudah. Lebih-lebih lagi, kontras venir jati atas dan putih untuk alas dipilih untuk meringankan bahagian bawah memberi lebih penekanan pada bahagian atas yang tidak teratur, sehingga memberikan petunjuk untuk interaksi pengguna yang berbeza.

Peranti Yang Boleh Dilepaskan Untuk Pendidikan

Unite 401

Peranti Yang Boleh Dilepaskan Untuk Pendidikan Bersatu 401: Duo yang sempurna untuk Pendidikan. Mari bercakap mengenai kerja berpasukan. Dengan reka bentuk 2-dalam-1 yang sangat serba boleh, Unite 401 adalah peranti pelajar yang ideal untuk persekitaran pembelajaran kolaboratif. Gabungan tablet dan notebook memberikan penyelesaian mudah alih yang paling hebat untuk Pendidikan, yang diperkasakan oleh reka bentuk selamat mgseries dengan harga paling pintar.

Lampu

Capsule Lamp

Lampu Lampu pada mulanya direka untuk jenama pakaian kanak-kanak. Inspirasi berasal dari mainan kapsul yang diperoleh anak-anak dari mesin layan diri yang biasanya terdapat di depan kedai. Melihat lampu, seseorang dapat melihat sekumpulan mainan kapsul berwarna-warni, masing-masing membawa keinginan dan kegembiraan yang membangkitkan jiwa muda. Bilangan kapsul boleh disesuaikan dan kandungannya diganti sesuka hati. Dari hal-hal sepele sehinggalah hiasan khas, setiap objek yang anda masukkan ke dalam kapsul menjadi narasi unik anda sendiri, sehingga mengaburkan kehidupan dan fikiran anda pada waktu tertentu.

Permaidani

Folded Tones

Permaidani Permaidani sememangnya rata, tujuannya adalah untuk mencabar fakta sederhana ini. Ilusi tiga dimensi dicapai dengan hanya tiga warna. Kepelbagaian nada dan kedalaman permaidani bergantung pada lebar dan ketumpatan garis-garis, daripada palet warna yang besar yang mungkin sesuai dengan ruang tertentu, sehingga memungkinkan untuk penggunaan yang fleksibel. Dari atas atau jauh, permaidani itu menyerupai kepingan yang dilipat. Walau bagaimanapun, semasa duduk atau berbaring di atasnya, ilusi lipatan mungkin tidak dapat dilihat. Ini membawa kepada penggunaan garis berulang yang mudah yang dapat dinikmati sebagai corak abstrak dari jarak dekat.