Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pintu Pangsi Berventilasi

JPDoor

Pintu Pangsi Berventilasi JPDoor adalah pintu pangsi yang mesra pengguna yang bergabung dengan sistem tingkap jalousie yang membantu mewujudkan aliran pengudaraan dan pada masa yang sama menjimatkan ruang. Reka bentuk adalah mengenai menerima cabaran dan menyelesaikannya dengan penerokaan, teknik & kepercayaan individu. Tidak ada yang betul atau salah ada reka bentuk, memang sangat subjektif. Walau bagaimanapun reka bentuk yang hebat memenuhi kehendak & keperluan pengguna akhir atau memberi kesan yang besar kepada masyarakat. Dunia ini penuh dengan pendekatan reka bentuk yang berbeda di setiap sudut, jadi jangan berhenti menjelajah, "tetap lapar tetap bodoh - Steve Job".

Meja Serba Guna

Bean Series 2

Meja Serba Guna Jadual ini direka oleh pereka prinsip Bean Buro Kenny Kinugasa-Tsui dan Lorene Faure. Projek ini diilhamkan oleh bentuk Curves Perancis yang bergoyang dan teka-teki teka-teki, dan berfungsi sebagai bahagian tengah di ruang persidangan pejabat. Bentuk keseluruhannya penuh dengan goyangan, yang merupakan pemergian dramatik dari meja persidangan korporat formal tradisional. Ketiga-tiga bahagian meja dapat dikonfigurasikan kembali ke bentuk keseluruhan yang berbeza untuk mengatur susunan tempat duduk; keadaan perubahan yang berterusan mewujudkan suasana suka bermain untuk pejabat kreatif.

Kerusi Pelbagai Fungsi

charchoob

Kerusi Pelbagai Fungsi Bentuk kubik produk menjadikannya stabil dan seimbang ke semua arah. Lebih-lebih lagi penggunaan tiga cara produk dalam etika formal, tidak formal dan mesra hanya dapat dilakukan dengan berpusing 90 darjah kerusi. Produk ini telah dirancang dengan cara agar tetap ringan (4kg) dengan mempertimbangkan semua aspek fungsinya. Tujuan ini telah dicapai dengan memilih bahan ringan dan bingkai suci untuk menjaga berat produk serendah mungkin.

Tv Led 40 "

GlassOn

Tv Led 40 " Ia adalah koleksi reka bentuk tanpa bingkai dengan penyelesaian reka bentuk berbeza dalam saiz berubah-ubah dengan elemen kaca. Keanggunan yang diciptakan dengan ketelusan kaca terus berlanjutan dengan rahmat kemasan logam yang mengelilingi paparan dalam ukuran besar. Tanpa penutup depan dan bezel plastik yang biasa, reka bentuk berkaitan dengan dunia maya dan penonton dengan ketebalan berkurang secara drastik dalam produk 40 ", 46" dan 55 ". Keseluruhan bingkai logam yang memegang bahagian depan kaca meningkatkan kualiti reka bentuk dengan perincian sambungan yang tepat bahan yang berbeza.

Set Top Box

T-Box2

Set Top Box T-Box2 adalah alat teknikal baru untuk mengintegrasikan Internet, multimedia dan komunikasi, dan menawarkan pengguna rumah pelbagai perkhidmatan interaktif termasuk permainan kandungan Internet yang besar dan panggilan video HD. Menyambungkan STB ke TV dalam persekitaran rangkaian keluarga, pengguna dapat dengan cepat meningkatkan TV biasa ke TV pintar, yang membawa pengalaman hiburan AV kepada pengguna keluarga.

Perabot Bilik Mandi

Sott'Aqua Marino

Perabot Bilik Mandi Koleksi Sott'Aqua Marino dengan perincian kreatifnya mengenai dunia bawah air hingga bilik mandi, menawarkan kemewahan merancang bilik mandi anda sendiri dengan menggunakan pelbagai pilihan modulasi yang tersedia .ott'Aqua Marino dapat menawarkan pendekatan reka bentuk yang unik untuk setiap bilik mandi dengan fleksibiliti untuk digunakan dengan kabinet sink tunggal atau double. Cermin bulat yang dipasang ke dinding dengan penyangkut juga mempunyai sistem pencahayaan tersembunyi. Uthmaniyyah dada cedar pada roda juga berfungsi sebagai bakul cucian.