Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Payung Led

NI

Payung Led NI, gabungan inovatif payung dan taman obor, adalah reka bentuk baru yang merangkumi kemampuan menyesuaikan perabot moden. Mengintegrasikan payung klasik dengan sistem pencahayaan serbaguna, NI Parasol diharapkan dapat memainkan peranan perintis dalam meningkatkan kualiti persekitaran jalan dari pagi hingga malam. OTC sensing jari proprietari (dimmer satu sentuhan) membolehkan orang menyesuaikan kecerahan sistem pencahayaan 3 saluran dengan selesa. Pemacu LED voltan rendah 12V menyediakan bekalan kuasa cekap tenaga untuk sistem dengan lebih daripada 2000pcs LED 0.1W, yang menghasilkan sedikit haba.

Shisha, Hookah, Nargile

Meduse Pipes

Shisha, Hookah, Nargile Garisan organik yang elegan diilhamkan oleh kehidupan laut bawah laut. Paip shisha seperti haiwan misteri yang hidup dengan setiap penyedutan. Idea reka bentuk saya adalah untuk mengungkap semua proses menarik yang berlaku di dalam paip seperti menggelegak, aliran asap, mosaik buah dan permainan lampu. Saya telah mencapainya dengan memaksimumkan bahagian kaca dan terutamanya dengan menaikkan kawasan fungsional ke paras mata, bukannya paip shisha tradisional yang hampir tersembunyi di permukaan tanah. Menggunakan potongan buah asli di dalam corpus kaca untuk koktel meningkatkan pengalaman ke tahap yang baru.

Koleksi Bilik Mandi

Up

Koleksi Bilik Mandi Di atas, koleksi bilik mandi yang dirancang oleh Emanuele Pangrazi, menunjukkan bagaimana konsep sederhana dapat menghasilkan inovasi. Idea awal adalah untuk meningkatkan keselesaan sedikit memiringkan bidang tempat duduk kebersihan. Idea ini berubah menjadi tema reka bentuk utama dan terdapat dalam semua elemen koleksi. Tema utama dan hubungan geometri yang ketat memberikan koleksi gaya kontemporari sesuai dengan cita rasa Eropah.

Kerusi

5x5

Kerusi Kerusi 5x5 adalah projek reka bentuk khas di mana batasannya diakui sebagai cabaran. Tempat duduk dan bahagian belakang kerusi diperbuat daripada xilith yang sangat sukar dibentuk. Xilith adalah bahan mentah yang boleh ditemui 300 meter di bawah permukaan tanah dan disatukan dengan arang batu. Pada masa ini sebahagian besar bahan mentah dibuang. Dari sudut persekitaran, bahan ini menghasilkan sampah di permukaan bumi. Oleh itu, idea mengenai reka bentuk kerusi nampaknya sangat provokatif dan mencabar.

Najis

Musketeers

Najis Ringkas. Anggun. Berfungsi. The Musketeers adalah najis berkaki tiga yang terbuat dari logam bersalut serbuk yang dibengkokkan menjadi bentuk dengan kaki kayu yang dipotong laser. Pangkalan berkaki tiga telah terbukti secara geometri sebenarnya lebih stabil dan mempunyai peluang goyah daripada memiliki empat. Dengan keseimbangan dan fungsi yang luar biasa, keanggunan Musketeers dalam penampilan modennya menjadikannya bahagian yang sempurna untuk dimiliki di bilik anda. Dapatkan maklumat lanjut: www.rachelledagnalan.com

Jubin Lantai

REVICOMFORT

Jubin Lantai REVICOMFORT adalah lantai yang boleh ditanggalkan dan boleh digunakan semula. Cepat dan senang digunakan. Sedia untuk digunakan. Sangat sesuai untuk pembentukan semula. Dalam satu produk, ia menggabungkan ciri-ciri teknikal jubin porselin seluruh badan, kelebihan ekonomi penempatan sederhana yang menjimatkan masa, kemudahan pergerakan dan penggunaan semula di ruang yang berbeza. REVICOMFORT boleh dilakukan dalam beberapa koleksi Revigrés: pelbagai kesan, warna dan permukaan.