Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Perabot Evolving

dotdotdot.frame

Perabot Evolving Rumah semakin kecil, jadi mereka memerlukan perabot ringan yang serba boleh. The Dotdotdot.Frame adalah sistem perabot mudah alih pertama yang dapat disesuaikan di pasaran. Berkesan dan padat, bingkai boleh dipasang ke dinding atau bersandar di atasnya untuk memudahkan penempatan di sekitar rumah. Dan kebolehsesuaiannya berasal dari 96 lubang dan pelbagai aksesori yang semakin bertambah untuk memasangnya. Gunakan satu atau gabungkan beberapa sistem bersama-sama seperti yang diperlukan - ada kombinasi yang tidak terbatas.

Sistem Penguraian Sampah Yang Boleh Dikitar Semula

Spider Bin

Sistem Penguraian Sampah Yang Boleh Dikitar Semula Spider bin adalah penyelesaian universal dan ekonomi untuk menyusun bahan yang boleh dikitar semula. Sekumpulan tong pop timbul dibuat untuk rumah, pejabat atau di luar rumah. Satu item mempunyai dua bahagian asas: bingkai dan beg. Ia mudah dipindahkan dari satu tempat ke tempat lain, mudah untuk diangkut dan disimpan, kerana boleh rata apabila tidak digunakan. Pembeli memesan spider bin secara dalam talian di mana mereka boleh memilih saiz, bilangan Spider Bins dan jenis beg mengikut keperluan mereka.

Acuan Ais

Icy Galaxy

Acuan Ais Alam selalu menjadi salah satu sumber inspirasi terpenting bagi pereka. Idea itu muncul di fikiran para pereka dengan melihat ruang dan gambar Milk Way Galaxy. Aspek yang paling penting dalam reka bentuk ini adalah membuat bentuk yang unik. Banyak reka bentuk yang berada di pasaran memfokuskan pada pembuatan ais yang paling jernih tetapi dalam reka bentuk yang dipersembahkan ini, para pereka sengaja memusatkan perhatian pada bentuk-bentuk yang dibuat oleh mineral sementara air berubah menjadi ais, agar lebih jelas para pereka mengubah cacat semula jadi menjadi kesan yang indah. Reka bentuk ini menghasilkan bentuk sfera lingkaran.

Parkir Basikal Transformasional

Smartstreets-Cycleparkâ„¢

Parkir Basikal Transformasional Smartstreets-Cyclepark adalah kemudahan meletak basikal yang serba boleh untuk dua basikal yang sesuai dalam beberapa minit untuk membolehkan peningkatan kemudahan tempat letak basikal di kawasan bandar dengan pantas tanpa menambahkan kekacauan di jalanan. Peralatan ini membantu mengurangkan kecurian basikal dan boleh dipasang di jalan yang paling sempit sekalipun, melepaskan nilai baru dari infrastruktur yang ada. Diperbuat daripada keluli tahan karat peralatannya boleh dipadankan dengan warna RAL dan berjenama untuk Pihak Berkuasa Tempatan atau penaja. Ia juga dapat digunakan untuk membantu mengenal pasti laluan Kitaran. Ia dapat dikonfigurasi ulang agar sesuai dengan ukuran atau gaya lajur apa pun.

Tangga

U Step

Tangga Tangga U Step dibentuk dengan mengaitkan dua kepingan profil kotak berbentuk U yang mempunyai dimensi yang berbeza. Dengan cara ini, tangga menjadi mandiri dengan syarat dimensi tidak melebihi ambang. Penyediaan potongan-potongan ini terlebih dahulu memberikan kemudahan pemasangan. Pembungkusan dan pengangkutan kepingan lurus ini juga sangat mudah.

Tangga

UVine

Tangga Tangga spiral UVine dibentuk dengan mengaitkan profil kotak berbentuk U dan V secara bergantian. Dengan cara ini, tangga menjadi penyangga diri kerana tidak memerlukan tiang tengah atau sokongan perimeter. Melalui struktur modular dan serba bolehnya, reka bentuknya memberikan kemudahan dalam pembuatan, pembungkusan, pengangkutan dan pemasangan.