Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Orkestra Pembesar Suara

Sestetto

Orkestra Pembesar Suara Kumpulan penceramah orkestra yang bermain bersama seperti pemuzik sebenar. Sestetto adalah sistem audio berbilang saluran untuk memainkan trek instrumen individu dalam pembesar suara berasingan dari pelbagai teknologi dan bahan yang khusus untuk kotak suara tertentu, antara papan suara kayu konkrit tulen, bunyi kayu dan tanduk seramik. Perpaduan trek dan bahagian kembali menjadi fizikal di tempat mendengar, seperti dalam konsert sebenar. Sestetto adalah orkestra ruang dari muzik yang dirakam. Sestetto dihasilkan secara langsung oleh pereka bentuknya Stefano Ivan Scarascia dan Francesco Shyam Zonca.

Kerusi Taman Luaran Awam

Para

Kerusi Taman Luaran Awam Para adalah sekumpulan kerusi luar umum yang dirancang untuk memberikan fleksibiliti terkawal dalam persekitaran luar. Satu set kerusi yang mempunyai bentuk simetri yang unik dan benar-benar menyimpang dari keseimbangan visual reka bentuk kerusi konvensional yang diinspirasikan daripada bentuk gergaji yang sederhana, set kerusi luaran ini berani, moden dan menyambut interaksi. Kedua-duanya dengan bahagian bawah berwajaran berat, Para A menyokong putaran 360 di sekitar pangkalannya, dan Para B menyokong pembalikan arah dua arah.

Meja

Grid

Meja The Grid adalah meja yang dirancang dari sistem grid yang diilhami oleh seni bina tradisional Cina, di mana sejenis struktur kayu yang disebut Dougong (Dou Gong) digunakan di berbagai bahagian bangunan. Dengan penggunaan struktur kayu saling berkait tradisional, pemasangan meja juga merupakan proses mempelajari struktur dan mengalami sejarah. Struktur penyokong (Dou Gong) diperbuat daripada bahagian modular yang dapat dengan mudah dibongkar memerlukan penyimpanan.

Siri Perabot

Sama

Siri Perabot Sama adalah siri perabot asli yang memberikan fungsi, pengalaman emosi dan keunikan melalui bentuknya yang minimum, praktikal dan kesan visual yang kuat. Inspirasi budaya yang diambil dari puisi kostum berputar yang dipakai dalam upacara Sama ditafsirkan semula dalam reka bentuknya melalui teknik geometri kon dan teknik lenturan logam. Postur patung siri ini digabungkan dengan kesederhanaan dalam bahan, bentuk dan teknik pengeluaran, untuk menawarkan fungsi & amp; faedah estetik. Hasilnya adalah siri perabot moden yang memberikan sentuhan khas untuk ruang tamu.

Kilang Dapur Pintar

FinaMill

Kilang Dapur Pintar FinaMill adalah kilang dapur yang kuat dengan buah rempah yang boleh ditukar ganti dan diisi semula. FinaMill adalah cara mudah untuk meningkatkan masakan dengan rasa berani dari rempah segar. Isi pod yang boleh digunakan semula dengan rempah kering atau ramuan kering, pasangkan pod di tempatnya, dan gilingkan jumlah rempah yang anda perlukan dengan menekan butang. Tukar bumbu rempah hanya dengan beberapa klik dan terus memasak. Ini adalah satu pengisar untuk semua rempah anda.

Follow Fokus Ad-On

ND Lens Gear

Follow Fokus Ad-On ND LensGear tepat menyesuaikan diri dengan lensa dengan diameter yang berbeza. ND LensGear Series merangkumi semua lensa seperti LensGear yang tidak ada. Tidak Memotong dan Tidak Membengkokkan: Tidak ada lagi pemacu skru, tali pinggang usang atau tali pengikat yang mengganggu yang melekat. Semuanya sesuai dengan daya tarikan. Dan satu lagi kelebihannya, Tanpa Alat! Berkat reka bentuknya yang cerdas, ia berpusat pada lensa dengan lembut dan kuat.