Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Penyangkut Rama-Rama

Butterfly

Penyangkut Rama-Rama Penyangkut rama-rama mendapat namanya untuk kemiripan dengan bentuk kupu-kupu terbang. Ia adalah perabot minimalis yang dapat dipasang dengan cara yang mudah kerana reka bentuk komponen yang terpisah. Pengguna dapat dengan cepat memasang penyangkut dengan tangan kosong. Apabila perlu dipindahkan, senang dibawa setelah dibongkar. Pemasangan hanya memerlukan dua langkah: 1. susun kedua-dua bingkai bersama untuk membentuk X; dan membuat bingkai berbentuk berlian di setiap sisi bertindih. 2. geser potongan kayu melalui bingkai berbentuk berlian yang bertindih di kedua-dua belah pihak untuk memegang bingkai

Penutup Tudung

Black Hole Hood

Penutup Tudung Rangkaian tudung ini direka dengan inspirasi dari Black Hole dan Worm Hole menjadikan produk itu cantik dan moden, yang semuanya menimbulkan perasaan emosi dan berpatutan. Ia menjadikan detik-detik emosi dan penggunaan yang mudah semasa memasak. Ringan, mudah dipasang, mudah dibersihkan dan direka untuk dapur iland moden.

Pembesar Suara

Black Hole

Pembesar Suara Black Hole direka berdasarkan asas teknologi pintar moden, dan ia adalah pembesar suara mudah alih Bluetooth. Ini boleh disambungkan ke telefon bimbit mana pun dengan platform yang berbeza, dan ada port USB untuk menyambung ke storan mudah alih luaran. Lampu tertanam dapat digunakan sebagai lampu meja. Juga, tampilan Black Hole yang menarik menjadikannya homeware yang menarik untuk digunakan dalam reka bentuk dalaman.

Pembesar Suara Bluetooth Mudah Alih

Black Box

Pembesar Suara Bluetooth Mudah Alih Ini adalah pembesar suara mudah alih Bluetooth. Ia ringan dan kecil dan mempunyai bentuk emosi. Saya merancang bentuk pembesar suara Kotak Hitam dengan mempermudah bentuk gelombang. Untuk mendengar suara stereo, ia mempunyai dua pembesar suara, Kiri dan Kanan. Kedua-dua pembesar suara ini adalah setiap bahagian dari bentuk gelombang. Salah satunya adalah bentuk gelombang positif dan satu bentuk gelombang negatif. untuk digunakan, peranti ini dapat menghubungkan pasangan ke peranti elektronik lain seperti telefon bimbit dan komputer melalui Bluetooth dan memainkan suaranya. Ia juga mempunyai perkongsian bateri. Menggabungkan dua pembesar suara, kotak hitam muncul di atas meja ketika tidak digunakan.

Pembesar Suara Mudah Alih

Seda

Pembesar Suara Mudah Alih Seda adalah peranti berfungsi asas teknologi kecerdasan. Pemegang pen di bahagian tengah adalah pengatur ruang. Juga, ciri digital sebagai port USB dan Sambungan Bluetooth menjadikannya sebagai pemain mudah alih dan pembesar suara dengan penyesuaian kawasan rumah. Bar cahaya yang tertanam di badan luaran berfungsi sebagai lampu meja. Juga, penampilan mewah yang menarik menjadikannya peralatan rumah yang menarik dapat digunakan dalam reka bentuk dalaman. Juga, menggunakan ruang dengan cara yang lebih baik adalah salah satu ciri penting Seda.

Cawan Kopi Dan Piring

WithDelight

Cawan Kopi Dan Piring Menyajikan makanan manis bersaiz kecil di sisi kopi adalah sebahagian dari budaya yang berbeza kerana kebiasaan untuk menyajikan secawan kopi dengan keseronokan Turki di Turki, biscotti di Itali, churros di Sepanyol dan tarikh di Arabia. Namun, pada periuk konvensional, makanan ini meluncur ke arah cawan kopi panas dan melekat atau basah dari tumpahan kopi. Untuk mengelakkannya, cawan kopi ini mempunyai piring dengan slot khas agar kopi tetap di tempat. Oleh kerana kopi adalah salah satu minuman panas klasik, meningkatkan kualiti pengalaman minum kopi sangat penting dalam kehidupan seharian.