Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
E-Basikal Kayu

wooden ebike

E-Basikal Kayu Syarikat Berlin Aceteam mencipta e-basikal kayu pertama, tugasnya adalah membuatnya dengan cara yang mesra alam. Pencarian rakan kerjasama yang kompeten berjaya dengan Fakulti Sains dan Teknologi Kayu Universiti Eberswalde untuk Pembangunan Lestari. Idea Matthias Broda menjadi kenyataan, menggabungkan teknologi CNC dan pengetahuan bahan kayu, E-Bike kayu dilahirkan.

Lampu Meja

Moon

Lampu Meja Lampu ini berperanan aktif untuk menemani orang di tempat kerja dari pagi hingga malam. Ia dirancang dengan mempertimbangkan persekitaran kerja orang. Wayar boleh disambungkan ke komputer riba atau power bank. Bentuk bulan terbuat dari tiga perempat bulatan sebagai ikon naik dari gambar medan yang terbuat dari bingkai tahan karat. Pola permukaan bulan mengingatkan panduan pendaratan dalam projek angkasa. Pengaturannya seperti patung di siang hari dan alat cahaya yang menenangkan ketegangan kerja pada waktu malam.

Cahaya

Louvre

Cahaya Lampu Louvre adalah lampu meja interaktif yang diilhamkan oleh cahaya matahari musim panas Yunani yang mudah melintas dari penutup tertutup melalui Louvres. Terdiri dari 20 cincin, 6 gabus dan 14 dari Plexiglas, yang mengubah susunan dengan cara yang menyenangkan sehingga dapat mengubah penyebaran, kelantangan dan estetika akhir cahaya mengikut pilihan dan keperluan pengguna. Cahaya melewati bahan dan menyebabkan penyebaran, jadi tidak ada bayang-bayang yang muncul sendiri di permukaan di sekitarnya. Cincin dengan ketinggian yang berbeza memberi peluang kombinasi yang tidak berkesudahan, penyesuaian yang selamat dan kawalan cahaya total.

Lampu

Little Kong

Lampu Little Kong adalah rangkaian lampu sekitar yang mengandungi falsafah oriental. Estetika Oriental memberi perhatian besar kepada hubungan antara maya dan sebenar, penuh dan kosong. Menyembunyikan LED secara halus ke tiang logam bukan sahaja memastikan kekosongan dan kesucian kap lampu tetapi juga membezakan Kong dari lampu lain. Pereka mengetahui kraf yang dapat dilaksanakan setelah lebih dari 30 kali bereksperimen untuk mempersembahkan cahaya dan pelbagai tekstur dengan sempurna, yang memungkinkan pengalaman pencahayaan yang luar biasa. Pangkalan ini menyokong pengecasan tanpa wayar dan mempunyai port USB. Ia boleh dihidupkan atau dimatikan hanya dengan melambaikan tangan.

Bangku Dapur

Coupe

Bangku Dapur Najis ini direka untuk membantu seseorang mengekalkan postur duduk yang netral. Dengan memerhatikan tingkah laku harian orang, pasukan rekaan mendapati perlunya orang duduk di bangku untuk jangka masa yang lebih pendek seperti duduk di dapur untuk berehat sebentar, yang memberi inspirasi kepada pasukan untuk membuat bangku ini khusus untuk menampung tingkah laku tersebut. Bangku ini direka dengan bahagian dan struktur yang minimum, menjadikan bangku itu berpatutan dan menjimatkan kos untuk pembeli dan penjual dengan mengambil kira produktiviti pembuatan.

Sabuk Dobi Dalaman

Brooklyn Laundreel

Sabuk Dobi Dalaman Ini adalah tali pinggang dobi untuk kegunaan dalaman. Badan padat yang lebih kecil daripada paperback Jepun kelihatan seperti ukuran pita, kemasan licin tanpa skru di permukaan. Tali pinggang sepanjang 4 m mempunyai 29 lubang, setiap lubang dapat menyimpan dan menahan penyangkut mantel tanpa jepitan, ia berfungsi untuk cepat kering. Tali pinggang diperbuat daripada bahan poliuretana antibakteria dan anti-acuan, selamat, bersih dan kuat. Beban maksimum ialah 15 kg. 2 keping cangkuk dan badan putar membenarkan penggunaan pelbagai cara. Kecil dan sederhana, tetapi ini sangat berguna untuk barang dobi di dalam rumah. Pengoperasian yang mudah dan pemasangan pintar akan sesuai dengan semua jenis bilik.