Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Lampu Gantung

Spin

Lampu Gantung Spin, yang direka oleh Ruben Saldana, adalah lampu LED yang digantung untuk pencahayaan aksen. Ekspresi minimalis garis pentingnya, geometri bulat dan bentuknya, memberikan reka bentuk yang indah dan harmoni kepada Spin. Tubuhnya, sepenuhnya dihasilkan dari aluminium, memberikan ringan dan konsistensi, sementara bertindak sebagai pendingin. Pangkalan siling yang dipasang rata dan tensor ultra tipisnya menghasilkan sensasi daya apung udara. Terdapat dalam warna hitam dan putih, Spin adalah kelengkapan cahaya yang sempurna untuk diletakkan di bar, kaunter, pameran ...

Lampu Downlight

Sky

Lampu Downlight Pemasangan cahaya yang kelihatan terapung. Cakera langsing dan ringan dipasang beberapa sentimeter di bawah siling. Ini adalah konsep reka bentuk yang dicapai oleh Sky. Sky mencipta kesan visual yang menjadikan cahaya tampak digantung pada jarak 5cm dari siling, memberikan cahaya ini sesuai dengan gaya peribadi dan berbeza. Oleh kerana prestasi tinggi, Sky sesuai untuk cahaya dari siling tinggi. Walau bagaimanapun, reka bentuknya yang bersih dan suci membolehkannya dianggap sebagai pilihan terbaik untuk menerangi apa-apa jenis reka bentuk dalaman yang ingin menghantar sentuhan minimum. Akhirnya, reka bentuk dan prestasi, bersama-sama.

Lampu Sorot

Thor

Lampu Sorot Thor adalah lampu sorot LED, yang direka oleh Ruben Saldana, dengan fluks yang sangat tinggi (hingga 4.700Lm), penggunaan hanya 27W hingga 38W (bergantung pada model), dan reka bentuk dengan pengurusan termal yang optimum yang hanya menggunakan pelesapan pasif. Ini menjadikan Thor menonjol sebagai produk unik di pasaran. Di dalam kelasnya, Thor mempunyai dimensi yang padat kerana pemandunya disatukan ke dalam lengan ringan. Kestabilan pusat jisimnya membolehkan kita memasang sebanyak mungkin Thor tanpa menyebabkan trek condong. Thor adalah lampu sorot LED yang sesuai untuk persekitaran dengan keperluan fluks bercahaya.

Mangkuk Zaitun

Oli

Mangkuk Zaitun OLI, objek visual yang minimalis, disusun berdasarkan fungsinya, idea untuk menyembunyikan lubang yang timbul dari keperluan tertentu. Ia mengikuti pengamatan pelbagai situasi, keburukan lubang dan keperluan untuk meningkatkan keindahan zaitun. Sebagai pembungkusan dua guna, Oli diciptakan sehingga sekali dibuka akan menekankan faktor kejutan. Pereka itu diilhamkan oleh bentuk zaitun dan kesederhanaannya. Pemilihan porselin ada kaitan dengan nilai bahan itu sendiri dan kegunaannya.

Meja Pelbagai Fungsi

Portable Lap Desk Installation No.1

Meja Pelbagai Fungsi Pemasangan Lap Lap Meja Mudah Alih ini direka untuk menyediakan ruang kerja kepada pengguna yang fleksibel, serba boleh, fokus dan kemas. Meja terdiri daripada penyelesaian pemasangan dinding yang sangat menjimatkan ruang, dan boleh disimpan rata di dinding. Meja buatan buluh boleh ditanggalkan dari pendakap dinding yang membolehkan pengguna menggunakannya sebagai meja lap di tempat yang berbeza di rumah. Meja juga terdiri dari alur di bahagian atas, yang dapat digunakan sebagai dudukan telefon atau tablet untuk meningkatkan pengalaman pengguna produk.

Air Dan Gelas Semangat

Primeval Expressions

Air Dan Gelas Semangat Gelas kristal berbentuk telur dengan potongan miring. Setitik cairan vitreous sederhana, lensa semula jadi, ditangkap dalam gelas kristal yang hidup yang bergoyang dengan gembira, sambil mengekalkan kestabilannya melalui susunan bahan yang teliti. Goyang mereka mewujudkan suasana santai dan menyeronokkan. Gelas sesuai dengan telapak tangan apabila dipegang. Dalam simbiosis dengan coaster buatan tangan yang direka dengan lembut dari walnut atau xylite - kayu kuno. Dilengkapi dengan dulang kenari berbentuk elips untuk tiga atau sepuluh gelas dan dulang makanan. Dulang berputar kerana bentuk elips yang halus.