Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kotak Tumbuh Khas Succulent

Bloom

Kotak Tumbuh Khas Succulent Bloom adalah kotak pertumbuhan khusus yang berfungsi sebagai perabot rumah yang bergaya. Ia menyediakan keadaan tumbuh yang sempurna untuk sukulen. Tujuan utama produk adalah untuk memenuhi keinginan dan pengasuhan bagi siapa yang tinggal di kawasan bandar dengan akses persekitaran yang kurang hijau. Kehidupan bandar dilengkapi dengan banyak cabaran dalam kehidupan seharian. Itu menyebabkan orang mengabaikan sifat mereka. Bloom bertujuan untuk menjadi jambatan antara pengguna dan keinginan semula jadi mereka. Produk ini tidak automatik, bertujuan untuk membantu pengguna. Sokongan aplikasi akan membolehkan pengguna mengambil tindakan dengan tanaman mereka yang akan membolehkan mereka memelihara.

Pembuat Teh

Grundig Serenity

Pembuat Teh Serenity adalah pembuat teh kontemporari yang memfokuskan pada pengalaman pengguna yang menggembirakan. Projek ini kebanyakannya menumpukan pada elemen estetika dan pengalaman pengguna kerana tujuan utamanya menunjukkan produk menjadi berbeza daripada produk yang ada. Dermaga pembuat teh lebih kecil daripada badan yang membolehkan produk melihat ke atas tanah yang membawa identiti unik. Tubuh yang sedikit melengkung digabungkan dengan permukaan yang dihiris juga menyokong identiti unik produk.

Candelier

Lory Duck

Candelier Lory Duck direka sebagai sistem suspensi yang dipasang dari modul yang terbuat dari tembaga dan kaca epoksi, masing-masing menyerupai bebek yang meluncur dengan mudah melalui perairan yang sejuk. Modul ini juga menawarkan kebolehaturan; dengan sentuhan, masing-masing dapat disesuaikan untuk menghadap ke arah mana pun dan menggantung pada ketinggian apa pun. Bentuk asas lampu dilahirkan dengan cepat. Namun, ia memerlukan penelitian dan pengembangan selama berbulan-bulan dengan prototaip yang tidak terhitung jumlahnya untuk mewujudkan keseimbangan sempurna dan penampilan terbaik dari semua sudut yang mungkin.

Penyangkut Rama-Rama

Butterfly

Penyangkut Rama-Rama Penyangkut rama-rama mendapat namanya untuk kemiripan dengan bentuk kupu-kupu terbang. Ia adalah perabot minimalis yang dapat dipasang dengan cara yang mudah kerana reka bentuk komponen yang terpisah. Pengguna dapat dengan cepat memasang penyangkut dengan tangan kosong. Apabila perlu dipindahkan, senang dibawa setelah dibongkar. Pemasangan hanya memerlukan dua langkah: 1. susun kedua-dua bingkai bersama untuk membentuk X; dan membuat bingkai berbentuk berlian di setiap sisi bertindih. 2. geser potongan kayu melalui bingkai berbentuk berlian yang bertindih di kedua-dua belah pihak untuk memegang bingkai

Penutup Tudung

Black Hole Hood

Penutup Tudung Rangkaian tudung ini direka dengan inspirasi dari Black Hole dan Worm Hole menjadikan produk itu cantik dan moden, yang semuanya menimbulkan perasaan emosi dan berpatutan. Ia menjadikan detik-detik emosi dan penggunaan yang mudah semasa memasak. Ringan, mudah dipasang, mudah dibersihkan dan direka untuk dapur iland moden.

Pembesar Suara

Black Hole

Pembesar Suara Black Hole direka berdasarkan asas teknologi pintar moden, dan ia adalah pembesar suara mudah alih Bluetooth. Ini boleh disambungkan ke telefon bimbit mana pun dengan platform yang berbeza, dan ada port USB untuk menyambung ke storan mudah alih luaran. Lampu tertanam dapat digunakan sebagai lampu meja. Juga, tampilan Black Hole yang menarik menjadikannya homeware yang menarik untuk digunakan dalam reka bentuk dalaman.