Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kerusi Berlengan

Lollipop

Kerusi Berlengan Kerusi berlengan Lollipop adalah gabungan bentuk yang tidak biasa dan warna yang bergaya. Siluet dan elemen warnanya harus terlihat dari jauh seperti permen, tetapi pada masa yang sama kerusi berlengan harus sesuai dengan bahagian dalam gaya yang berbeza. Bentuk chupa-chups membentuk dasar sandaran tangan dan bahagian belakang dan tempat duduk dibuat dalam bentuk permen klasik. Kerusi berlengan Lollipop dibuat untuk orang yang suka keputusan dan fesyen yang berani, tetapi tidak mahu melepaskan fungsi dan keselesaan.

Kawalan Kualiti Udara

Midea Sensia AQC

Kawalan Kualiti Udara Midea Sensia AQC adalah kacukan pintar yang menggabungkan bahagian dalam rumah dengan keanggunan dan gaya. Ia menghadirkan teknologi dan inovasi yang diperkuatkan manusia melalui fitur, mengawal suhu dan pemurnian kualiti udara dengan pencahayaan dan pasu hingga hiasan bilik. Kesejahteraan datang melalui teknologi sensor yang dapat membaca persekitaran dan menjaga suhu dan kelembapan tempatan stabil, seperti persediaan sebelumnya, yang dibuat oleh MideaApp.

Penghawa Dingin

Midea Sensia HW

Penghawa Dingin The Midea Sensia mempromosikan kualiti hidup dan cara inovatif untuk mendedahkan objek hiasan. Selain kecekapan dan keheningan aliran udara, ia menghadirkan panel sentuh inovatif yang memberikan akses kepada fungsi dan warna serta intensiti kilat. Terapi warna membantu proses anti-stres, tren produk inovatif dalam kedua-dua cara, kesejahteraan dan estetika. Selain estetika yang berbeza, bentuknya mengintegrasikan dalaman rumah dengan keanggunan dan gaya, menghargai rumah dengan cahaya tidak langsung.

Meja

Duoo

Meja Meja Duoo adalah keinginan untuk mengekspresikan watak melalui bentuk minimalis. Garis mendatar nipis dan kaki logam bersudut menghasilkan imej visual yang kuat. Rak atas membolehkan anda meletakkan alat tulis supaya tidak terganggu semasa bekerja. Dulang tersembunyi di permukaan untuk menyambungkan peranti mengekalkan estetika yang bersih. Bahagian atas meja yang diperbuat daripada venir semula jadi membawa kehangatan tekstur kayu semula jadi. Meja mengekalkan keseimbangan yang sempurna, berkat bahan, fungsi dan kepraktisan yang dipilih secara harmoni digabungkan dengan estetika bentuk biasa dan ketat.

Mesin Pasta Buatan Sendiri

Hidro Mamma Mia

Mesin Pasta Buatan Sendiri Hidro Mama Mia adalah penyelamatan sosio-budaya melalui gastronomi Itali. Sangat mudah digunakan, ringan dan padat, mudah disimpan dan diangkut. Ia membolehkan produktiviti tinggi yang selamat, memberikan pengalaman memasak yang menyenangkan kepada keluarga dalam kehidupan seharian dan interaksi rakan. Enjin sepenuhnya disepadukan ke set transmisi, menawarkan kekuatan, ketahanan dan penggunaan yang selamat, menyediakan juga pembersihan dan sokongan yang mudah. Ini memotong doh dengan ketebalan yang berbeza, dapat menyediakan pelbagai hidangan: pasta, mi, lasagna, roti, pastri, pizza dan banyak lagi.

Kereta Hiper

Brescia Hommage

Kereta Hiper Pada masa berteknologi tinggi semua alat digital, kerataan skrin sentuh dan kenderaan volume tunggal yang rasional, projek Brescia Hommage adalah kajian reka bentuk kereta dua tempat duduk sekolah lama yang dibayangkan sebagai perayaan ke era di mana kesederhanaan elegan, materialiti sentuhan tinggi, kekuatan mentah, keindahan murni dan hubungan langsung antara manusia dan mesin adalah peraturan permainan. Suatu ketika lelaki yang berani dan cerdik seperti Ettore Bugatti sendiri mencipta peranti mudah alih yang memukau dunia.