Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Aroma Diffuser

Magic stone

Aroma Diffuser Magic Stone lebih dari sekadar alat rumah tangga, mampu mewujudkan suasana yang ajaib. Bentuknya diilhami oleh alam, memikirkan batu, dilicinkan oleh air sungai. Unsur air dilambangkan secara simbolik oleh gelombang yang memisahkan bahagian atas dari badan bawah. Air adalah elemen utama produk ini yang melalui ultrasound mengaburkan air dan minyak wangi, menghasilkan wap sejuk. Motif gelombang, berfungsi untuk mewujudkan suasana melalui lampu LED yang berubah warna dengan lancar. Dengan mengusap penutup, anda mengaktifkan butang kapasiti yang mengawal semua fungsi.

Mainan

Minimals

Mainan Minimal adalah garis haiwan modular yang menggemaskan yang dicirikan oleh penggunaan palet warna primer dan bentuk geometri. Nama itu berasal, pada satu masa, dari kata "Minimalisme" dan penguncupan "Mini-Animals". Sudah tentu, mereka bersedia untuk mengungkap intipati permainan dengan menghilangkan semua bentuk, ciri dan konsep yang tidak penting. Bersama-sama, mereka membuat pantone warna, haiwan, pakaian dan pola dasar, mendorong orang untuk memilih watak yang mereka kenal.

Pembesar Suara Tanpa Wayar

Saxound

Pembesar Suara Tanpa Wayar Saxound adalah konsep unik yang diilhamkan dari beberapa pembesar suara terkemuka di dunia. Ia adalah gabungan inovasi terbaik yang telah dibuat beberapa tahun yang lalu, dengan gabungan inovasi kita sendiri, sehingga menjadikannya satu pengalaman baru untuk orang. Unsur-unsur teras Saxound adalah bentuk silinder dan pemasangan utas. Dimensi Saxound diilhamkan dari cakera padat biasa berdiameter 13 sentimeter dan ketinggian 9.5 sentimeter, yang boleh dipindahkan dengan satu tangan. Ia terdiri daripada dua 1 "Tweeter, dua pemandu tengah 2" dan radiator bass yang disusun dalam faktor bentuk yang kecil.

Kerusi

DARYA

Kerusi Sebenarnya kerusi ini telah diilhamkan oleh seorang gadis remaja yang cantik, seorang gadis yang cantik dan suka bermain yang keturunan, anggun dan santai! dengan lengan dan kaki yang panjang. ini adalah kerusi yang saya reka dengan penuh kasih sayang, dan semuanya diukir dengan tangan. Nama gadis itu ialah "Darya."

Alat Dengar Bluetooth

Bluetrek Titanium +

Alat Dengar Bluetooth Alat dengar "Titanium +" baru dari Bluetrek, selesai dalam reka bentuk bergaya yang melambangkan "menjangkau" (tiub boom yang memanjang dari bahagian telinga bulat), dibina dalam bahan tahan lama - Aluminium Logam Aloi, dan yang paling penting, dilengkapi dengan kemampuan untuk mengalirkan isyarat audio dari Peranti Pintar terkini. Ciri pengecasan pantas membolehkan peluasan perbualan anda dalam sekelip mata. Reka bentuk paten yang sedang menunggu penempatan bateri membolehkan keseimbangan berat pada alat dengar untuk meningkatkan keselesaan penggunaan.

Faucet Basin Mixer

Straw

Faucet Basin Mixer Reka bentuk pengadun keran faucet Straw diilhamkan dalam bentuk tabung sedotan muda dan menyenangkan yang disertakan dengan minuman menyegarkan pada musim panas atau minuman panas pada musim sejuk. Dengan projek ini, kami ingin membuat objek reka bentuk kontemporari, gagah dan menyeronokkan secara serentak. Dengan mengandaikan baskom sebagai bekas, idea awal bertujuan untuk menekankan keran sebagai elemen hubungan dengan pengguna, sama seperti sedotan minuman adalah titik kontak dengan minuman.