Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Bangku

Kagome

Bangku Direka oleh Shinn Asano dengan latar belakang dalam reka bentuk grafik, Sen adalah koleksi 6 keping perabot keluli yang mengubah garis 2D menjadi bentuk 3D. Setiap bahagian termasuk "bangku kagome" telah dibuat dengan garis yang meminimumkan kelebihan untuk menyatakan bentuk dan fungsi dalam berbagai aplikasi, yang diilhami oleh sumber unik seperti kerajinan dan corak tradisional Jepun. Bangku Kagome dibuat dari 18 segitiga sudut kanan yang saling menyokong dan apabila dilihat dari atas membentuk corak kraf tradisional Jepun kagome moyou.

Pc All-In-One Yang Boleh Disesuaikan

BENT

Pc All-In-One Yang Boleh Disesuaikan Direka dengan prinsip penyesuaian massa, memenuhi keperluan pengguna dengan cara yang lebih baik dalam batasan pengeluaran besar-besaran. Cabaran utama dalam projek ini adalah untuk menghasilkan reka bentuk yang akan memenuhi keperluan empat kumpulan pengguna yang berbeza dalam batasan pengeluaran besar-besaran. Tiga item penyesuaian utama ditentukan dan digunakan untuk membezakan produk untuk kumpulan pengguna ini: .penyesuaian ketinggian skrin 3. kombinasi papan kekunci-kalkulator. Modul skrin sekunder yang boleh disesuaikan dilampirkan sebagai penyelesaian dan kombinasi kalkulator papan kekunci yang unik disesuaikan

Lampu

Hitotaba

Lampu Direka oleh Shinn Asano dengan latar belakang dalam reka bentuk grafik, Sen adalah koleksi 6 keping perabot keluli yang mengubah garis 2D menjadi bentuk 3D. Setiap bahagian termasuk "lampu hitotaba" telah dibuat dengan garis yang meminimumkan kelebihan untuk mengekspresikan bentuk dan fungsi dalam berbagai aplikasi, yang diilhami oleh sumber unik seperti kerajinan dan corak tradisional Jepun. Lampu Hitotaba diilhami oleh pemandangan pedesaan Jepun yang indah di mana sekumpulan jerami padi digantung ke bawah untuk kering setelah penuaian.

Kerusi Teater

Thea

Kerusi Teater MENUT adalah studio reka bentuk yang berfokus pada reka bentuk kanak-kanak, dengan objektif yang jelas untuk menjembatani jambatan dengan yang sesuai untuk orang dewasa. Falsafah kami adalah untuk menawarkan visi inovatif mengenai cara hidup keluarga kontemporari. Kami mempersembahkan THEA, kerusi teater. Duduk dan cat; buat cerita anda; dan hubungi rakan anda! Titik fokus THEA adalah bahagian belakang, yang dapat digunakan sebagai panggung. Terdapat laci di bahagian bawah, yang sekali dibuka menyembunyikan bahagian belakang kerusi dan memungkinkan beberapa privasi untuk 'dalang'. Kanak-kanak akan menjumpai boneka jari di laci ke pentas bersama rakan mereka.

Sistem Reka Bentuk Dalaman Modular

More _Light

Sistem Reka Bentuk Dalaman Modular Sistem modular yang dapat dipasang, dibongkar dan dapat dikekalkan secara ekosistem. More_Light mempunyai jiwa hijau dan sangat mudah digunakan. Ia inovatif dan sesuai untuk memenuhi semua keperluan harian kita, berkat fleksibiliti modul persegi dan sistem sambungannya. Rak buku dengan ukuran dan kedalaman yang berbeza, rak, dinding panel, dudukan paparan, unit dinding dapat dipasang. Berkat pelbagai kemasan, warna dan tekstur yang ada, keperibadiannya dapat ditingkatkan lagi dengan reka bentuk yang lebih disesuaikan. Untuk reka bentuk rumah, ruang kerja, kedai. Juga terdapat dengan lichen di dalamnya. caporasodesign.it

Shisha, Hookah, Nargile

Meduse Pipes

Shisha, Hookah, Nargile Garisan organik yang elegan diilhamkan oleh kehidupan laut bawah laut. Paip shisha seperti haiwan misteri yang hidup dengan setiap penyedutan. Idea reka bentuk saya adalah untuk mengungkap semua proses menarik yang berlaku di dalam paip seperti menggelegak, aliran asap, mosaik buah dan permainan lampu. Saya telah mencapainya dengan memaksimumkan bahagian kaca dan terutamanya dengan menaikkan kawasan fungsional ke paras mata, bukannya paip shisha tradisional yang hampir tersembunyi di permukaan tanah. Menggunakan potongan buah asli di dalam corpus kaca untuk koktel meningkatkan pengalaman ke tahap yang baru.