Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Koleksi Perabot

Phan

Koleksi Perabot Koleksi Phan diilhamkan oleh bekas Phan yang merupakan budaya kontena Thailand. Pereka menggunakan struktur bekas Phan untuk membuat struktur perabot yang menjadikannya kuat. Reka bentuk dan perincian yang menjadikannya moden dan ringkas. Pereka menggunakan teknologi potong laser dan kombinasi mesin kepingan logam lipat dengan kayu CNC untuk membuat perincian yang kompleks dan unik yang berbeza daripada yang lain. Permukaannya telah selesai dengan sistem bersalut serbuk untuk menjadikan strukturnya tetap panjang, kuat tetapi ringan.

Najis Lipat

Tatamu

Najis Lipat Menjelang 2050 dua pertiga penduduk bumi akan tinggal di bandar. Cita-cita utama di belakang Tatamu adalah untuk menyediakan perabot yang fleksibel untuk orang yang ruangnya terhad, termasuk mereka yang sering bergerak. Tujuannya adalah untuk membuat perabot intuitif yang menggabungkan ketahanan dengan bentuk yang sangat tipis. Hanya memerlukan satu gerakan memutar untuk menggerakkan najis. Walaupun semua engsel dibuat dari kain tahan lama sehingga ringan, sisi kayu memberikan kestabilan. Setelah tekanan diberikan ke atasnya, najis akan semakin kuat apabila kepingannya terkunci, berkat mekanisme dan geometri yang unik.

Kerusi

Haleiwa

Kerusi The Haleiwa menenun rotan yang lestari menjadi lekuk-lekuk dan menyusun bayangan yang berbeza. Bahan semula jadi memberi penghormatan kepada tradisi artisanal di Filipina, yang dibuat semula untuk masa kini. Berpasangan, atau digunakan sebagai pernyataan, kesesuaian reka bentuk menjadikan kerusi ini dapat disesuaikan dengan gaya yang berbeza. Menciptakan keseimbangan antara bentuk dan fungsi, rahmat dan kekuatan, seni bina dan reka bentuk, Haleiwa selesa seperti indah.

Lampu Tugas

Pluto

Lampu Tugas Pluto tetap fokus pada gaya. Silinder aerodinamiknya yang padat diorbit oleh pemegang elegan yang bertengger di atas dasar tripod bersudut, menjadikannya lebih mudah diposisikan dengan cahaya lembut tetapi fokus dengan tepat. Bentuknya diilhami oleh teleskop, tetapi sebaliknya, ia ingin memberi tumpuan kepada bumi dan bukannya bintang-bintang. Dibuat dengan percetakan 3d yang menggunakan plastik berasaskan jagung, ia unik, bukan hanya untuk menggunakan pencetak 3d secara industri, tetapi juga mesra alam.

Lampu

Mobius

Lampu Cincin Mobius memberi inspirasi untuk reka bentuk lampu Mobius. Satu jalur lampu mungkin mempunyai dua permukaan bayangan (iaitu permukaan dua sisi), yang melintang dan yang sebaliknya, yang akan memenuhi permintaan pencahayaan serba. Bentuknya yang istimewa dan sederhana mengandungi keindahan matematik yang misterius. Oleh itu, keindahan yang lebih berirama akan dibawa ke kehidupan rumah tangga.

Botol Air Silikon Senaman

Happy Aquarius

Botol Air Silikon Senaman Happy Aquarius adalah botol air cengkaman yang selamat dan baik untuk semua peringkat umur. Ia memiliki bentuk kelengkungan senyum yang halus yang dirancang dan penampilan warna dua sisi yang menarik, memberikan rasa muda, bertenaga dan bergaya. Dibuat oleh 100% silikon gred makanan yang boleh dikitar semula, julat suhu yang bertahan hingga 220 darjah. C hingga -40 darjah C, tidak ada plasticizer yang keluar dan bebas BPA. Lapisan permukaan sentuhan lembut memberikan rasa sutera, bagus dalam pegangan dan cengkaman. Kekemasan, keanjalan dan ciri struktur berongga membolehkan botol berfungsi sebagai pegangan tangan dan dumbbell ringan.