Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pejabat

HB Reavis London

Pejabat Direka mengikut WELL Building Standard IWBI, markas HB Reavis UK bertujuan untuk mempromosikan kerja berasaskan projek, yang mendorong pemecahan silo jabatan dan membuat kerja di pelbagai pasukan lebih mudah dan lebih mudah diakses. Mengikuti WELL Building Standard, reka bentuk tempat kerja juga bertujuan untuk mengatasi masalah kesihatan yang berkaitan dengan pejabat moden, seperti kekurangan mobilitas, pencahayaan yang buruk, kualiti udara yang buruk, pilihan makanan yang terbatas, dan tekanan.

Rumah Percutian

Chapel on the Hill

Rumah Percutian Setelah berdiri terbengkalai selama lebih dari 40 tahun, sebuah kapel Methodist yang bobrok di utara England telah berubah menjadi rumah percutian layan diri untuk 7 orang. Arkitek mengekalkan ciri asli - tingkap Gothic tinggi dan dewan jemaah utama - menjadikan kapel menjadi ruang yang harmoni dan selesa yang dibanjiri cahaya siang. Bangunan abad ke-19 ini terletak di kawasan pedesaan Inggeris yang menawarkan pemandangan panorama bukit-bukit dan kawasan desa yang indah.

Pejabat

Blossom

Pejabat Walaupun ia adalah ruang pejabat, ia menggunakan kombinasi bahan yang berbeza, dan struktur penanaman hijau memberikan perspektif pada siang hari. Pereka hanya menyediakan ruang, dan daya hidup ruang masih bergantung pada pemiliknya, menggunakan kekuatan alam dan gaya unik pereka! Pejabat bukan lagi satu fungsi, reka bentuknya lebih pelbagai, dan ia akan digunakan di ruang yang luas dan terbuka untuk mewujudkan kemungkinan yang berbeza antara orang dan persekitaran.

Pejabat

Dunyue

Pejabat Semasa proses percakapan, pereka membiarkan reka bentuk tidak hanya pembahagian ruang dalaman tetapi hubungan kota / ruang / orang bersama, agar persekitaran dan ruang rendah tidak bertentangan di kota, siang hari adalah fasad tersembunyi di jalan, malam. Kemudian ia menjadi kotak cahaya kaca di sebuah bandar.

Dewan Makan

Elizabeth's Tree House

Dewan Makan Sebagai demonstrasi peranan seni bina dalam proses penyembuhan, Elizabeth's Tree House adalah paviliun makan baru untuk kem terapi di Kildare. Melayan anak-anak yang pulih dari penyakit serius, ruang ini membentuk sebuah oasis kayu di tengah-tengah hutan ek. Sistem diagrid kayu yang dinamik namun berfungsi merangkumi atap ekspresif, kaca yang luas, dan pelapisan larch berwarna-warni, mewujudkan ruang makan dalaman yang membentuk dialog dengan tasik dan hutan di sekitarnya. Hubungan yang mendalam dengan alam di semua peringkat mendorong keselesaan, kelonggaran, penyembuhan, dan pesona pengguna.

Ruang Berbilang Komersial

La Moitie

Ruang Berbilang Komersial Nama projek La Moitie berasal dari setengah terjemahan Perancis, dan reka bentuknya mencerminkan ini dengan tepat oleh keseimbangan yang telah dicapai antara unsur-unsur yang bertentangan: segi empat dan bulatan, terang dan gelap. Memandangkan ruang yang terbatas, pasukan berusaha untuk menjalin hubungan dan pembahagian antara dua kawasan runcit yang terpisah melalui penerapan dua warna yang berlawanan. Walaupun sempadan antara ruang merah jambu dan hitam jelas tetapi juga kabur pada perspektif yang berbeza. Tangga spiral, separuh merah jambu dan separuh hitam, diletakkan di tengah-tengah kedai dan menyediakan.