Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Identiti Visual Roti

Mangata Patisserie

Identiti Visual Roti MÃ¥ngata digambarkan dalam bahasa Sweden sebagai pemandangan romantis, pantulan bulan yang berkilauan, seperti jalan dibuat di laut malam. Adegan ini menarik secara visual dan cukup istimewa untuk mencipta imej jenama. Palet warna, hitam & emas, meniru suasana laut gelap, juga memberi jenama sentuhan mewah dan misteri.

Minuman Jenama Dan Pembungkusan

Jus Cold Pressed Juicery

Minuman Jenama Dan Pembungkusan Logo dan pembungkusannya dirancang oleh firma tempatan M - N Associates. Pembungkusannya mencapai keseimbangan yang betul antara muda dan pinggul tetapi juga kelihatan kacak. Logo silkscreen putih kelihatan berbeza dengan kandungan berwarna-warni dengan cap putih yang memuncaknya. Struktur segitiga botol sesuai untuk membuat tiga panel berasingan, satu untuk logo dan dua untuk maklumat, terutamanya maklumat terperinci mengenai sudut bulat.

Pembungkusan Bir

Okhota Strong

Pembungkusan Bir Idea di sebalik reka bentuk semula ini adalah untuk menunjukkan ABV produk yang tinggi melalui bahan tegas yang dapat dikenali - logam bergelombang. Embossing logam bergelombang menjadi motif utama botol kaca sambil menjadikannya sentuhan dan mudah dipegang. Corak grafik yang menyerupai logam bergelombang dipindahkan ke aluminium dapat dilengkapi dengan logo jenama pepenjuru berskala dan gambar moden pemburu menjadikan reka bentuk baru lebih dinamis. Penyelesaian grafik untuk kedua-dua botol dan tin adalah mudah dan senang dilaksanakan. Warna berani dan elemen reka bentuk yang menarik menarik perhatian sasaran dan meningkatkan keterlihatan rak.

Pembungkusan

Stonage

Pembungkusan Gabungan minuman beralkohol secara kreatif dengan konsep 'paket larut', Melting Stone membawa nilai unik berbeza dengan pembungkusan alkohol tradisional. Daripada prosedur pembungkusan pembukaan biasa, Melting Stone dirancang untuk larut sendiri ketika bersentuhan dengan permukaan suhu tinggi. Apabila bungkusan alkohol dituangkan dengan air panas, pembungkusan corak 'marmar' akan larut sementara pelanggan bersedia untuk menikmati minuman dengan produk buatan mereka sendiri. Ini adalah cara baru untuk menikmati minuman beralkohol dan menghargai nilai tradisional.

Buku Masakan

12 Months

Buku Masakan Buku masakan Hungaria meja kopi 12 Bulan, oleh penulis perdana Eva Bezzegh, dilancarkan pada bulan November 2017 oleh Artbeet Publishing. Ini adalah tajuk seni unik yang indah yang menyajikan salad bermusim yang menampilkan citarasa beberapa masakan dari seluruh dunia dalam pendekatan bulanan. Bab-bab mengikuti perubahan musim di piring dan sifat kami sepanjang tahun dalam 360pp dengan memasukkan resipi bermusim dan makanan yang sesuai, pemandangan tempatan dan potret kehidupan. Selain menjadi koleksi resipi bertema nonesuch, ia menjanjikan pengalaman buku seni yang berkekalan.

Pembungkusan Kopi

The Mood

Pembungkusan Kopi Reka bentuknya mempamerkan lima wajah monyet yang dilukis dengan tangan yang berbeza, yang diilhami vintaj dan sedikit realistik, masing-masing mewakili kopi yang berbeza dari kawasan yang berbeza. Di kepala mereka, topi klasik yang bergaya. Ekspresi ringan mereka menimbulkan rasa ingin tahu. Monyet dapper ini menunjukkan kualiti, kecanggihan ironisnya menarik bagi peminum kopi yang berminat dengan ciri rasa yang kompleks. Ekspresi mereka bermain-main mewakili suasana hati, tetapi juga menyinggung profil rasa kopi, ringan, kuat, masam atau halus. Reka bentuknya ringkas, namun pintar, kopi untuk setiap suasana.