Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Cincin Dan Loket

Natural Beauty

Cincin Dan Loket Koleksi Natural Beauty dibuat sebagai penghormatan kepada hutan Amazon, warisan bukan hanya untuk Brazil, tetapi untuk seluruh dunia. Koleksi ini menyatukan keindahan alam dengan sensual keluk feminin di mana perhiasannya membentuk dan membelai tubuh wanita.

Kalung

Sakura

Kalung Kalung ini sangat fleksibel dan diperbuat daripada kepingan yang berbeza yang disolder dengan lancar untuk melekap dengan indah di kawasan leher wanita. Bunga tengah di sebelah kanan berputar dan ada kelonggaran untuk menggunakan potongan kalung kiri yang lebih pendek secara berasingan sebagai kerongsang Kalung itu sangat ringan memandangkan bentuk 3D dan kerumitan potongan. Berat kasarnya ialah 362.50 gram yang dibuat adalah 18 karat, dengan 518.75 karat batu dan berlian

Sutera Busa

Passion

Sutera Busa "Gairah" adalah salah satu objek "Salam". Lipat selendang sutera dengan baik ke petak saku atau bingkai sebagai karya seni dan membuatnya tahan seumur hidup. Ia seperti permainan - setiap objek mempunyai lebih dari satu fungsi. "Salam" mewujudkan korelasi lembut antara kraf lama dan objek reka bentuk moden. Setiap rekaan adalah karya seni yang unik dan menceritakan kisah yang berbeza. Bayangkan tempat di mana setiap perincian menceritakan kisah, di mana kualiti adalah nilai kehidupan, dan kemewahan terbesar berlaku pada diri sendiri. Di sinilah "Salam" bertemu dengan Anda. Biarkan seni memenuhi Anda dan menjadi tua dengan anda!

Koleksi Barang Kemas

Future 02

Koleksi Barang Kemas Project Future 02 adalah koleksi perhiasan dengan sentuhan yang menyeronokkan dan bersemangat yang diilhamkan oleh teorema bulatan. Setiap bahagian dibuat dengan perisian Reka Bentuk Berbantu Komputer, yang dibina sepenuhnya atau sebahagiannya dengan teknologi percetakan Laser Selective Sintering atau Steel 3D dan tangan selesai dengan teknik pembuatan perak tradisional. Koleksi ini menarik inspirasi dari bentuk bulatan dan dirancang dengan teliti untuk menggambarkan teorema Euclidean menjadi corak dan bentuk seni yang dapat dipakai, yang melambangkan, dengan cara ini permulaan baru; titik permulaan untuk masa depan yang menarik.

Trench Coat

Renaissance

Trench Coat Cinta dan serba boleh. Kisah indah tertera di kain, jahitan dan konsep mantel parit ini, di samping semua pakaian koleksi lain. Keunikan karya ini pasti reka bentuk bandar, sentuhan minimalis, tetapi apa yang benar-benar mengejutkan di sini, ia mungkin merupakan kesesuaiannya. Tolong tutup mata anda. Pertama, anda mesti melihat orang yang serius yang sedang melakukan pekerjaannya yang serius..blue. Sekarang, gelengkan kepala, dan tepat di depan anda akan melihat lapisan parit biru tertulis, dengan beberapa pemikiran magnetik di atasnya. Ditulis oleh tangan. Dengan cinta, Reprobable!

Kacamata Lipat

Blooming

Kacamata Lipat Reka bentuk kacamata Sonja diilhamkan oleh bunga mekar dan bingkai tontonan awal. Menggabungkan bentuk semula jadi organik dan elemen fungsional bingkai tontonan, pereka membuat item boleh tukar yang dapat dimanipulasi dengan mudah memberikan beberapa penampilan yang berbeza. Produk ini juga dirancang dengan kemungkinan lipatan praktikal, mengambil ruang sesedikit mungkin dalam beg pembawa. Lensa dihasilkan dari plexiglass potong laser dengan cetakan bunga Orchid, dan bingkai dibuat secara manual menggunakan tembaga bersalut emas 18k.