Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Anting-Anting Pelbagai Fungsi

Blue Daisy

Anting-Anting Pelbagai Fungsi Daisy's adalah bunga komposit dengan dua bunga yang digabungkan menjadi satu, bahagian dalaman dan bahagian kelopak luar. Ini melambangkan pertautan dua yang mewakili cinta sejati atau ikatan utama. Reka bentuknya menyatu dengan keunikan bunga daisy yang membolehkan pemakainya memakai Daisy Biru dengan pelbagai cara. Pilihan safir biru untuk kelopak adalah untuk menekankan inspirasi untuk harapan, keinginan dan cinta. Safir berwarna kuning yang dipilih untuk kelopak bunga tengah menyelimuti si pemakai untuk merasakan rasa gembira dan bangga memberikan ketenangan dan keyakinan kepada pemakainya untuk memperlihatkan keanggunannya.

Loket

Eternal Union

Loket The Eternal Union oleh Olga Yatskaer, sejarawan profesional yang memutuskan untuk meneruskan kerjaya baru pereka perhiasan, kelihatan sederhana namun penuh makna. Sebilangan orang akan mendapat sentuhan perhiasan Celtic atau bahkan simpul Herakles. Potongan itu mewakili satu bentuk yang tidak terbatas, yang kelihatan seperti dua bentuk yang saling berkaitan. Kesan ini dihasilkan melalui garis seperti grid yang terukir di atas kepingan itu. Dengan kata lain - keduanya terikat bersama sebagai satu, dan yang satu adalah penyatuan keduanya.

Koleksi Barang Kemas

Ataraxia

Koleksi Barang Kemas Menggabungkan dengan fesyen dan teknologi canggih, projek ini bertujuan untuk membuat perhiasan yang dapat menjadikan unsur-unsur Gothik lama menjadi gaya baru, membincangkan potensi tradisional dalam konteks kontemporari. Dengan minat terhadap bagaimana getaran Gothic mempengaruhi penonton, projek ini cuba memprovokasi pengalaman individu yang unik melalui interaksi yang menyenangkan, meneroka hubungan antara reka bentuk dan pemakai. Batu permata sintetik, sebagai bahan jejak eko yang lebih rendah, dipotong menjadi permukaan rata yang luar biasa untuk melemparkan warnanya ke kulit untuk meningkatkan interaksi.

Collier

Eves Weapon

Collier Senjata Eve diperbuat daripada 750 karat mawar dan emas putih. Ia mengandungi 110 berlian (20.2ct) dan terdiri daripada 62 segmen. Kesemuanya mempunyai dua penampilan yang sama sekali berbeza: Pada pandangan sisi segmen berbentuk epal, pada pandangan atas garis berbentuk V dapat dilihat. Setiap segmen dipisahkan ke sisi untuk mewujudkan kesan pemuatan musim bunga yang menahan berlian - berlian itu dipegang oleh ketegangan sahaja. Ini memberikan penekanan kepada cahaya, kecerahan dan memaksimumkan cahaya intan yang dapat dilihat. Ini memungkinkan untuk reka bentuk yang sangat ringan dan jelas, walaupun ukuran kalungnya.

Cincin

Wishing Well

Cincin Setelah mengunjungi kebun mawar dalam mimpinya, Tippy menemui telaga harapan yang dikelilingi oleh bunga mawar. Di sana, dia melihat ke dalam sumur dan melihat pantulan bintang-bintang malam, dan membuat permintaan. Bintang-bintang malam diwakili oleh berlian, dan rubi melambangkan semangat, impian, dan harapannya yang paling dalam yang dia buat di sumur harapan. Reka bentuk ini menampilkan potongan mawar khas, cakar ruby heksagon yang disusun dalam emas pepejal 14K. Daun kecil diukir untuk menunjukkan tekstur daun semula jadi. Jalur cincin menyokong bahagian atas rata, dan melengkung ke dalam sedikit. Ukuran cincin mesti dikira secara matematik.

Beg Tote

Totepographic

Beg Tote Beg tote reka bentuk terinspirasi topografi, untuk berfungsi sebagai alat pengangkutan yang mudah, terutama pada hari-hari sibuk menghabiskan masa berbelanja atau menjalankan tugas. Kapasiti beg Tote adalah seperti gunung dan boleh memegang atau membawa banyak barang. Tulang oracle adalah struktur keseluruhan beg, bentuk peta topografi menjadi bahan permukaan seperti permukaan gunung yang tidak rata.