Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Anting-Anting Dan Cincin

Vivit Collection

Anting-Anting Dan Cincin Diilhamkan oleh bentuk yang terdapat di alam semula jadi, Vivit Collection menghasilkan persepsi yang menarik dan ingin tahu oleh bentuk memanjang dan garis berpusing. Potongan Vivit terdiri daripada kepingan emas kuning 18k yang bengkok dengan penyaduran rhodium hitam di bahagian luar. Anting-anting berbentuk daun mengelilingi cuping telinga sehingga pergerakan semula jadi menghasilkan tarian yang menarik antara hitam dan emas - menyembunyikan dan menampakkan emas kuning di bawahnya. Kekemasan bentuk dan sifat ergonomis koleksi ini menghadirkan permainan cahaya, bayangan, silau dan pantulan yang menarik.

Anting-Anting Dan Cincin

Mouvant Collection

Anting-Anting Dan Cincin Koleksi Mouvant diilhamkan oleh beberapa aspek Futurisme, seperti idea-idea dinamisme dan materialisasi intangible yang dikemukakan oleh artis Itali Umberto Boccioni. Anting-anting dan cincin Mouvant Collection menampilkan beberapa serpihan emas dengan ukuran yang berbeza, dikimpal sedemikian rupa sehingga mencapai ilusi gerakan dan membuat banyak bentuk yang berbeza, bergantung pada sudut yang digambarkan.

Cincin

Moon Curve

Cincin Dunia semula jadi terus bergerak kerana mengimbangi antara ketertiban dan kekacauan. Reka bentuk yang baik dibuat dari ketegangan yang sama. Kualiti kekuatan, keindahan dan dinamisme berpunca dari kemampuan artis untuk tetap terbuka terhadap lawan-lawan ini semasa tindakan penciptaan. Potongan selesai adalah jumlah banyak pilihan yang dibuat oleh artis. Semua pemikiran dan perasaan tidak akan menghasilkan kerja yang kaku dan sejuk, sedangkan semua perasaan dan tidak ada kawalan menghasilkan kerja yang gagal untuk mengekspresikan dirinya. Jalinan keduanya akan menjadi ungkapan tarian kehidupan itu sendiri.

Pakaian

Nyx's Arc

Pakaian Apabila cahaya menembus tingkap dengan tingkat yang halus, akan menghasilkan tahap pencahayaan estetik, pencahayaan untuk membawa orang-orang di dalam bilik ketika misteri dan menenangkan fikiran, seperti Nyx dengan misteri dan senyap, penggunaan kain berlapis dan berpusing untuk membuat pentafsiran keindahan seperti itu.

Kalung

Extravaganza

Kalung Collier elegan yang diilhamkan oleh ruffs, hiasan leher kuno yang dapat anda lihat pada banyak lukisan indah abad XVI dan XVII. Dicirikan oleh reka bentuk kontemporari dan moden, menyederhanakan gaya ruffs khas yang menjadikannya moden dan kontemporari. Kesan canggih yang memberikan keanggunan kepada pemakainya, dengan menggunakan warna hitam atau putih membolehkan pelbagai kombinasi dengan reka bentuk moden dan tulen. Kalung sehelai, fleksibel dan ringan. Bahan yang tidak berharga tetapi dengan reka bentuk mengagumkan fesyen tinggi yang menjadikan collier ini bukan sekadar perhiasan tetapi juga hiasan badan yang baru.

Perhiasan-Anting-Anting

Eclipse Hoop Earrings

Perhiasan-Anting-Anting Ada satu fenomena yang terus menerus menangkap tingkah laku kita, menghentikan kita mati di jalan kita. Fenomena astrologi gerhana matahari telah menarik minat orang dari usia awal manusia. Dari kegelapan langit yang tiba-tiba dan keluar dari Matahari telah menimbulkan bayangan ketakutan, kecurigaan, dan keajaiban yang panjang terhadap khayalan. Sifat gerhana matahari yang menakjubkan meninggalkan kesan abadi kepada kita semua. Anting-anting gelang berlian emas putih 18K diilhamkan oleh gerhana matahari 2012. Reka bentuknya cuba menangkap sifat misteri dan keindahan matahari dan bulan.