Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Identiti Jenama

BlackDrop

Identiti Jenama Ini adalah Strategi Jenama dan Projek Identiti peribadi. BlackDrop adalah rangkaian kedai dan jenama yang menjual dan mengedar kopi. BlackDrop adalah projek peribadi yang pada mulanya dibangunkan untuk menetapkan nada dan arah kreatif untuk perniagaan kreatif bebas peribadi. Identiti Jenama ini telah dibuat untuk tujuan meletakkan Aleks sebagai perunding jenama yang dipercayai dalam komuniti pemula. BlackDrop bermaksud jenama permulaan yang ringkas, kontemporari, telus yang bertujuan untuk menjadi jenama terkemuka di industri yang abadi dan dikenali.

Nama Projek : BlackDrop, Nama pereka : Aleks Brand, Nama pelanggan : Aleks Brand.

BlackDrop Identiti Jenama

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.