Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Label Bir

Carnetel

Label Bir Reka bentuk label bir dalam gaya Art Nouveau. Label bir juga mengandungi banyak perincian mengenai proses pembuatan bir. Reka bentuknya juga sesuai dengan dua botol yang berbeza. Ini dapat dilakukan hanya dengan mencetak reka bentuk pada paparan 100 peratus dan ukuran 70 persen. Label disambungkan ke pangkalan data, yang memastikan bahawa setiap botol menerima nombor pengisian yang unik.

Nama Projek : Carnetel, Nama pereka : Egwin Wilterdink, Nama pelanggan : PURPER Vormgeving.

Carnetel Label Bir

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.