Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Faucet

Aluvia

Faucet Reka bentuk Aluvia memberi inspirasi dalam hakisan aluvial, air membentuk siluet lembut di bebatuan melalui masa dan ketekunan; sama seperti kerikil di tepi sungai, kelembutan dan lekukan yang mesra dalam reka bentuk pemegang menggoda pengguna untuk melakukan operasi yang mudah. Peralihan yang dibuat dengan teliti membolehkan cahaya bergerak lancar di sepanjang permukaan, sehingga memberikan setiap produk penampilan yang harmoni.

Meja Komputer Riba

Ultraleggera

Meja Komputer Riba Di ruang tamu pengguna, ia akan dapat melakukan tugas meja kopi dan memenuhi keperluan meletakkan, meninggalkan, mengingat sejumlah objek; Ia bukan hanya direka untuk penggunaan komputer riba, tetapi mungkin kurang khusus untuk penggunaan komputer riba; Ia boleh membiarkan kedudukan tempat duduk yang berbeza tanpa mengehadkan pergerakan ketika menggunakan lutut; Ringkasnya, perabot rumah yang tidak dimaksudkan untuk digunakan pada lutut tetapi masih disarankan untuk digunakan pada saat-saat yang terdapat di unit tempat duduk seperti sofa tempat duduk untuk jangka pendek.

Kerusi

Stocker

Kerusi The Stocker adalah gabungan antara bangku dan kerusi. Kerusi kayu yang boleh ditumpuk ringan sesuai untuk kemudahan persendirian dan separa pejabat. Bentuk ekspresifnya menggarisbawahi keindahan kayu tempatan. Reka bentuk dan pembinaan struktur yang rumit memungkinkannya dengan ketebalan material 8 mm dari 100% kayu padu untuk membuat artikel yang kuat tetapi ringan dengan berat hanya 2300 Gramm. Pembinaan Stocker yang padat membolehkan penyimpanan ruang menjimatkan. Bercantum satu sama lain, ia dapat disimpan dengan mudah dan kerana reka bentuknya yang inovatif, Stocker dapat didorong sepenuhnya di bawah meja.

Meja Kopi

Drop

Meja Kopi Drop yang dihasilkan oleh tuan kayu dan marmar dengan teliti; terdiri daripada badan lakuer pada kayu padu dan marmar. Tekstur marmar khas memisahkan semua produk antara satu sama lain. Bahagian ruang meja kopi drop membantu mengatur aksesori rumah kecil. Satu lagi sifat penting dalam reka bentuk adalah kemudahan pergerakan yang disediakan oleh roda tersembunyi yang terletak di bawah badan. Reka bentuk ini memungkinkan untuk membuat kombinasi yang berbeza dengan alternatif marmar dan warna.

Meja Kerja

Timbiriche

Meja Kerja Reka bentuknya menggambarkan kehidupan manusia kontemporari yang terus berubah dalam ruang yang berliku-liku dan inventif yang dengan permukaan tunggal sesuai dengan ketiadaan atau kehadiran kepingan kayu yang meluncur, ditanggalkan atau ditempatkan, menawarkan banyak kemungkinan untuk mengatur objek di ruang kerja, menjamin kekekalan di tempat yang dibuat khas dan yang memenuhi keperluan setiap saat. Para pereka diilhamkan oleh permainan timbiriche tradisional, memperbaharui hakikat untuk menampung matriks titik bergerak peribadi yang memberikan ruang yang menyenangkan ke tempat kerja.

Karpet Yang Boleh Disesuaikan

Jigzaw Stardust

Karpet Yang Boleh Disesuaikan Permaidani dibuat dalam bentuk rombus dan segi enam, mudah diletakkan bersebelahan dengan permukaan anti slip. Sempurna untuk menutup lantai dan bahkan untuk dinding untuk mengurangkan bunyi yang mengganggu. Potongan ini terdapat dalam 2 jenis. Potongan berwarna merah jambu muda disisipkan dengan tangan dari bulu NZ dengan garis bersulam pada serat pisang. Potongan Biru dicetak pada bulu.