Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Lampu Tugas

Pluto

Lampu Tugas Pluto tetap fokus pada gaya. Silinder aerodinamiknya yang padat diorbit oleh pemegang elegan yang bertengger di atas dasar tripod bersudut, menjadikannya lebih mudah diposisikan dengan cahaya lembut tetapi fokus dengan tepat. Bentuknya diilhami oleh teleskop, tetapi sebaliknya, ia ingin memberi tumpuan kepada bumi dan bukannya bintang-bintang. Dibuat dengan percetakan 3d yang menggunakan plastik berasaskan jagung, ia unik, bukan hanya untuk menggunakan pencetak 3d secara industri, tetapi juga mesra alam.

Lampu

Mobius

Lampu Cincin Mobius memberi inspirasi untuk reka bentuk lampu Mobius. Satu jalur lampu mungkin mempunyai dua permukaan bayangan (iaitu permukaan dua sisi), yang melintang dan yang sebaliknya, yang akan memenuhi permintaan pencahayaan serba. Bentuknya yang istimewa dan sederhana mengandungi keindahan matematik yang misterius. Oleh itu, keindahan yang lebih berirama akan dibawa ke kehidupan rumah tangga.

Botol Air Silikon Senaman

Happy Aquarius

Botol Air Silikon Senaman Happy Aquarius adalah botol air cengkaman yang selamat dan baik untuk semua peringkat umur. Ia memiliki bentuk kelengkungan senyum yang halus yang dirancang dan penampilan warna dua sisi yang menarik, memberikan rasa muda, bertenaga dan bergaya. Dibuat oleh 100% silikon gred makanan yang boleh dikitar semula, julat suhu yang bertahan hingga 220 darjah. C hingga -40 darjah C, tidak ada plasticizer yang keluar dan bebas BPA. Lapisan permukaan sentuhan lembut memberikan rasa sutera, bagus dalam pegangan dan cengkaman. Kekemasan, keanjalan dan ciri struktur berongga membolehkan botol berfungsi sebagai pegangan tangan dan dumbbell ringan.

Kemudahan Hotel

Marn

Kemudahan Hotel Dengan mendapat inspirasi dari makanan ringan perayaan budaya Tainan tradisional (sebuah bandar lama di Taiwan yang penuh dengan warisan budaya), dengan mengubahnya menjadi satu set kemudahan hotel, rangkaian makanan ringan perayaan ini selalu diketahui oleh penduduk tempatan sebagai & quot; Marn & quot ;, berarti kepuasan dalam budaya Cina; kek beras berbentuk penyu sebagai sabun tangan dan sabun pinggan mangkuk, kek kacang hijau sebagai peralatan mandian, ladu manis yuan sebagai krim tangan dan roti kukus & amp; Kek roti gula merah Tainan sebagai set teh. Warisan budaya Tainan dapat disebarkan ke seluruh dunia kerana hotel ini merupakan platform yang bagus untuk mempromosikan budaya tempatan.

Najis Buluh Berlamina

Kala

Najis Buluh Berlamina Kala, bangku yang diperbuat daripada buluh berlamina dengan mekanisme yang boleh ditarik pada paksi tengah. Mengambil struktur payung kertas minyak sebagai inspirasinya, jalur buluh berlamina dipanggang panas dan lekapan pada acuan kayu yang dibengkokkan menjadi bentuk, menunjukkan kesederhanaan dan daya tarikan oriental. Menariknya keanjalan struktur buluh berlamina yang dirancang dan mekanisme yang dapat ditarik pada paksi tengah, seseorang akan menemui interaksi ketika duduk di bangku Kala, ia akan turun dengan ringan dan lancar, dan ketika seseorang berdiri dari bangku Kala, ia akan naik kembali ke posisinya .

Permainan Latihan Nafas

P Y Lung

Permainan Latihan Nafas Merupakan reka bentuk alat yang menyerupai mainan untuk semua usia sehingga semua orang akan mendapat manfaat daripada latihan pernafasan secara berkala untuk meningkatkan kapasiti paru-paru dengan meniup bola untuk melewati trek dengan titik pemeriksaan yang berbeza dalam mengawal menghirup dan menghembuskan udara. Trek ini terdapat dalam pelbagai modul, fleksibel dan boleh ditukar ganti. Struktur mekanisme magnetik yang dirancang dalam alat bantu nafas yang memberikan penyesuaian agar sesuai dengan keadaan pernafasan seseorang.