Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pameran Roadshow

Boom

Pameran Roadshow Ini adalah projek reka bentuk pameran untuk roadshow jenama fesyen bergaya di China. Tema roadshow ini mengetengahkan potensi para belia untuk membentuk gambar mereka sendiri, dan melambangkan kebisingan letupan roadshow ini dibuat di khalayak ramai. Bentuk zigzag digunakan sebagai elemen visual utama, tetapi dengan konfigurasi yang berbeza ketika diterapkan di gerai di kota yang berlainan. Struktur bilik pameran semuanya "kit-bahagian-bahagian" pasang siap di kilang dan dipasang di lokasi. Beberapa bahagian boleh digunakan semula atau dikonfigurasi ulang untuk membentuk reka bentuk gerai baru untuk perhentian roadshow seterusnya.

Nama Projek : Boom, Nama pereka : Lam Wai Ming, Nama pelanggan : PMTD Ltd..

Boom Pameran Roadshow

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.