Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Tv Led 42 "

Agile

Tv Led 42 " TV LED AGILE direka untuk menekankan gambar di layar dengan menerapkan bezel sempit dan menangkap trend TV dengan penampilan yang langsing. Ketajaman pada batas tipis di sekitar layar memberikan pantulan yang berbeda, dan cahaya cahaya di permukaan, yang dihasilkan dengan ringannya reka bentuk. Ini juga mempengaruhi reka bentuk pendirian TV. Permukaan kemasan logam dengan kaki plastik-plastik dan leher kaki separa telus dilakukan dengan tujuan yang sama dengan TV. Bahagian penyesuaian AGILE adalah lensa telus dalam warna.

Nama Projek : Agile, Nama pereka : Vestel ID Team, Nama pelanggan : .

Agile Tv Led 42 "

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.

Reka bentuk hari ini

Reka bentuk yang luar biasa. Reka bentuk yang baik. Reka bentuk terbaik.

Reka bentuk yang baik mencipta nilai untuk masyarakat. Setiap hari kami menampilkan projek reka bentuk khas yang menunjukkan keunggulan dalam reka bentuk. Hari ini, kami dengan senang hati mempamerkan reka bentuk pemenang anugerah yang memberikan perbezaan positif. Kami akan menampilkan reka bentuk yang lebih hebat dan memberi inspirasi setiap hari. Pastikan anda mengunjungi kami setiap hari untuk menikmati produk dan projek reka bentuk baru dari pereka hebat di seluruh dunia.