Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Bekerja Seperti Di Rumah

PACO Operation Hub

Bekerja Seperti Di Rumah Kakitangan adalah harta yang paling berharga untuk perniagaan. Reka bentuknya menawarkan ruang yang harmoni dan berfungsi untuk siapa yang tinggal paling lama dalam sehari. Suasana kontemporari & mewah yang diberikan bukan hanya keindahan, karya yang menggembirakan dan luar biasa ini juga akan memberikan model yang baik untuk kunjungan pelanggan yang selari dengan harapan mereka terhadap output kualiti jenama mereka. Tugas yang paling sukar adalah memaksimumkan ruang pejabat dengan memasang balok besar di siling ... akhirnya ruang dua tingkat telah dibina untuk mewujudkan kawasan yang dapat digunakan dari 1600 hingga 3000 kaki persegi dengan pertimbangan tempat tinggal.

Nama Projek : PACO Operation Hub, Nama pereka : Philip Tse, Nama pelanggan : PACO Communications.

PACO Operation Hub Bekerja Seperti Di Rumah

Reka bentuk yang baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk dalam pertandingan reka bentuk pembungkusan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak karya reka bentuk pembungkusan baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.