Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Sistem Amaran Konsep

Saving Millions of Lives on the road!

Sistem Amaran Konsep Mengapa lampu isyarat berwarna oren tetapi lampu brek kenderaan tidak? Kereta hari ini hanya dilengkapi dengan lampu brek merah di bahagian belakang. Sistem peringatan "ketinggalan zaman" ini mempunyai kelemahan besar terutama pada kelajuan yang lebih tinggi. Lampu amaran merah dipaparkan hanya SELEPAS pemandu menekan brek. PACA (Predictive Alerts for Collision Aversion) memaparkan lampu oren amaran sebelumnya SEBELUM pemandu di kenderaan utama menggerakkan brek. Ini membolehkan pemandu kenderaan kedua berhenti tepat pada waktunya dan mencegah perlanggaran. Pergeseran paradigma ini memperbaiki kekurangan yang mengancam nyawa dalam reka bentuk yang ada.

Nama Projek : Saving Millions of Lives on the road! , Nama pereka : Anjan Cariappa M M, Nama pelanggan : Muckati Sentient Design and Devices.

Saving Millions of Lives on the road!  Sistem Amaran Konsep

Reka bentuk hebat ini adalah pemenang anugerah reka bentuk gangsa dalam pertandingan reka bentuk seni bina, bangunan dan struktur. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah gangsa untuk menemui banyak karya seni bina, reka bentuk bangunan dan struktur baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.