Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pemacu Kilat Usb

Frohne eClip

Pemacu Kilat Usb eClip adalah pemacu kilat USB klip kertas pertama di dunia dengan pembaris metrik. eClip diberi penghargaan Silver iDA & Golden A 'Design Award. eClip ringan, sesuai dengan kunci anda dan berfungsi seperti klip kertas untuk menyusun kertas, resit, dan wang anda. eClip melindungi data peribadi, harta intelek, data majikan, data perubatan, dan rahsia perdagangan dengan perisian keselamatan. eClip direka oleh Frohne di Florida. Penyambung memori emas tahan hentakan, tahan calar, tahan air, tahan alkohol, tahan debu, tahan karat, dan tahan elektromagnetik.

Nama Projek : Frohne eClip , Nama pereka : Derrick Frohne, Nama pelanggan : Frohne.

Frohne eClip  Pemacu Kilat Usb

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.