Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Telefon Pintu Video Bebas Tangan

Tiara

Telefon Pintu Video Bebas Tangan Tiara dirancang sesuai dengan penggunaan mendatar dan menegak, bergantung pada lebar tempat penggunaan. Kualiti estetika produk dapat dikekalkan dalam kedudukan mendatar dan menegak. Alat putar 90 darjah yang dipatenkan yang direka untuk monitor 2.5 dan 3.5 inci memberikan putaran monitor yang mudah. Tudung boleh dibuka tanpa menggunakan alat bantu atau daya tambahan, dengan menggunakan sistem kunci yang dipatenkan. Bingkai dan gril pembesar suara yang boleh diganti memberikan kesan estetik yang mengejutkan.

Nama Projek : Tiara, Nama pereka : RAHSAN AKIN, Nama pelanggan : NETELSAN.

Tiara Telefon Pintu Video Bebas Tangan

Reka bentuk hebat ini adalah pemenang anugerah reka bentuk gangsa dalam pertandingan reka bentuk seni bina, bangunan dan struktur. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah gangsa untuk menemui banyak karya seni bina, reka bentuk bangunan dan struktur baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.