Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Branding Penyelidikan

Pain and Suffering

Branding Penyelidikan Reka bentuk ini menerangkan penderitaan dalam pelbagai lapisan: falsafah, sosial, perubatan dan saintifik. Dari sudut pandangan peribadi saya bahawa penderitaan dan keperitan datang dalam banyak bentuk dan rupa, falsafah dan ilmiah, saya memilih humanisasi penderitaan dan kesakitan sebagai asas saya. Saya mengkaji analogi antara simbiotik di alam dan simbiotik dalam hubungan manusia dan dari penyelidikan ini saya mencipta watak-watak yang secara visual menggambarkan hubungan simbiotik antara penderita dengan penderita dan antara rasa sakit dan yang dalam kesakitan. Reka bentuk ini adalah eksperimen dan penonton adalah subjeknya.

Nama Projek : Pain and Suffering, Nama pereka : Sharon Webber-Zvik, Nama pelanggan : Sharon Webber-Zvik.

Pain and Suffering Branding Penyelidikan

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.

Legenda reka bentuk hari ini

Pereka legenda dan karya mereka yang memenangi anugerah.

Design Legends adalah pereka yang sangat terkenal yang menjadikan Dunia kita tempat yang lebih baik dengan reka bentuk yang bagus. Temukan pereka legenda dan reka bentuk produk inovatif mereka, karya seni asli, seni bina kreatif, reka bentuk fesyen dan strategi reka bentuk yang luar biasa. Nikmati dan terokai karya reka bentuk asli pereka, artis, arkitek, inovator dan jenama pemenang anugerah di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari reka bentuk kreatif.