Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pengaturcara Tograf

Optimo

Pengaturcara Tograf Optimo adalah produk skrin sentuh yang canggih untuk pengaturcaraan dan penentukuran semua tachograf digital yang dipasang pada kenderaan komersial. Dengan fokus pada kelajuan dan kemudahan penggunaan, Optimo menggabungkan komunikasi tanpa wayar, data aplikasi produk dan pelbagai sambungan sensor yang berbeza ke dalam peranti mudah alih untuk digunakan di kabin kenderaan dan bengkel. Direka untuk ergonomi yang optimum dan kedudukan yang fleksibel, antara muka tugasnya dan perkakasan inovatif secara dramatik meningkatkan pengalaman pengguna dan membawa pengaturcaraan tograf ke masa depan.

Nama Projek : Optimo, Nama pereka : LA Design , Nama pelanggan : Stoneridge.

Optimo Pengaturcara Tograf

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.