Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Bilik Pameran, Runcit, Kedai Buku

World Kids Books

Bilik Pameran, Runcit, Kedai Buku Diilhamkan oleh syarikat tempatan untuk membuat sebuah kedai buku yang berkesinambungan dan beroperasi sepenuhnya dengan jejak kecil, ID RED BOX menggunakan konsep 'buku terbuka' untuk merancang pengalaman runcit baru yang menyokong masyarakat setempat. Terletak di Vancouver, Kanada, World Kids Books adalah bilik pameran pertama, kedai buku runcit kedua, dan kedai dalam talian ketiga. Kontras, simetri, irama dan warna yang berani menarik minat orang, dan mewujudkan ruang yang dinamik dan menyeronokkan. Ini adalah contoh hebat bagaimana idea perniagaan dapat ditingkatkan melalui reka bentuk dalaman.

Nama Projek : World Kids Books, Nama pereka : Maria Drugoveiko, Nama pelanggan : World Kids Books.

World Kids Books Bilik Pameran, Runcit, Kedai Buku

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk hari ini

Reka bentuk yang luar biasa. Reka bentuk yang baik. Reka bentuk terbaik.

Reka bentuk yang baik mencipta nilai untuk masyarakat. Setiap hari kami menampilkan projek reka bentuk khas yang menunjukkan keunggulan dalam reka bentuk. Hari ini, kami dengan senang hati mempamerkan reka bentuk pemenang anugerah yang memberikan perbezaan positif. Kami akan menampilkan reka bentuk yang lebih hebat dan memberi inspirasi setiap hari. Pastikan anda mengunjungi kami setiap hari untuk menikmati produk dan projek reka bentuk baru dari pereka hebat di seluruh dunia.