Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Beg

Diana

Beg Beg ini selalu mempunyai dua fungsi: memasukkan barang ke dalam (sebanyak yang boleh disumbat di dalamnya) dan kelihatan cantik tetapi tidak pada dasarnya mengikut urutan itu. Beg ini memenuhi kedua permintaan. Ia unik dan berbeza dengan beg lain kerana gabungan bahan yang digunakan untuk membuatnya: plexiglas dengan beg tekstil yang terpasang. Beg ini sangat seni bina, ringkas dan bersih dalam bentuknya tetapi tetap berfungsi. Dalam pembinaannya, ia adalah penghormatan kepada Bauhaus, pandangan dunianya dan tuannya tetapi tetap sangat moden. Berkat plexy, sangat ringan dan permukaannya yang berkilat menarik perhatian.

Nama Projek : Diana, Nama pereka : Diana Sokolic, Nama pelanggan : .

Diana Beg

Reka bentuk yang baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk dalam pertandingan reka bentuk pembungkusan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak karya reka bentuk pembungkusan baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.