Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Beg

Diana

Beg Beg ini selalu mempunyai dua fungsi: memasukkan barang ke dalam (sebanyak yang boleh disumbat di dalamnya) dan kelihatan cantik tetapi tidak pada dasarnya mengikut urutan itu. Beg ini memenuhi kedua permintaan. Ia unik dan berbeza dengan beg lain kerana gabungan bahan yang digunakan untuk membuatnya: plexiglas dengan beg tekstil yang terpasang. Beg ini sangat seni bina, ringkas dan bersih dalam bentuknya tetapi tetap berfungsi. Dalam pembinaannya, ia adalah penghormatan kepada Bauhaus, pandangan dunianya dan tuannya tetapi tetap sangat moden. Berkat plexy, sangat ringan dan permukaannya yang berkilat menarik perhatian.

Nama Projek : Diana, Nama pereka : Diana Sokolic, Nama pelanggan : .

Diana Beg

Reka bentuk yang baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk dalam pertandingan reka bentuk pembungkusan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak karya reka bentuk pembungkusan baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Legenda reka bentuk hari ini

Pereka legenda dan karya mereka yang memenangi anugerah.

Design Legends adalah pereka yang sangat terkenal yang menjadikan Dunia kita tempat yang lebih baik dengan reka bentuk yang bagus. Temukan pereka legenda dan reka bentuk produk inovatif mereka, karya seni asli, seni bina kreatif, reka bentuk fesyen dan strategi reka bentuk yang luar biasa. Nikmati dan terokai karya reka bentuk asli pereka, artis, arkitek, inovator dan jenama pemenang anugerah di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari reka bentuk kreatif.