Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Bangku Taman

S-Clutch

Bangku Taman Bangku S-klac memperoleh namanya dari beg kopling, kerana ia mendapat inspirasi dari ikon bergaya dan sumbangan pentingnya untuk gaya dan gaya. S-berasal dari Shelter, Stray, Street, Sunshine dan Space. Ia adalah bangku yang bercita-cita untuk menambah keindahan bandar dengan aksen yang lebih berwarna dan manusia, dengan mengambil kira nilai-nilai inti dari simbiosis dan keberadaan yang harmoni. Walaupun menggunakan warna aneh yang terdapat di dalam kamar anak-anak, ini mempromosikan pendekatan suka bermain dalam kehidupan kota yang secara harfiah harus ditangani dengan serius.

Nama Projek : S-Clutch, Nama pereka : Helen Brasinika, Nama pelanggan : BllendDesignOffice.

S-Clutch Bangku Taman

Reka bentuk yang baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk dalam pertandingan reka bentuk pembungkusan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak karya reka bentuk pembungkusan baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Legenda reka bentuk hari ini

Pereka legenda dan karya mereka yang memenangi anugerah.

Design Legends adalah pereka yang sangat terkenal yang menjadikan Dunia kita tempat yang lebih baik dengan reka bentuk yang bagus. Temukan pereka legenda dan reka bentuk produk inovatif mereka, karya seni asli, seni bina kreatif, reka bentuk fesyen dan strategi reka bentuk yang luar biasa. Nikmati dan terokai karya reka bentuk asli pereka, artis, arkitek, inovator dan jenama pemenang anugerah di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari reka bentuk kreatif.