Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kerusi Teater

Thea

Kerusi Teater MENUT adalah studio reka bentuk yang berfokus pada reka bentuk kanak-kanak, dengan objektif yang jelas untuk menjembatani jambatan dengan yang sesuai untuk orang dewasa. Falsafah kami adalah untuk menawarkan visi inovatif mengenai cara hidup keluarga kontemporari. Kami mempersembahkan THEA, kerusi teater. Duduk dan cat; buat cerita anda; dan hubungi rakan anda! Titik fokus THEA adalah bahagian belakang, yang dapat digunakan sebagai panggung. Terdapat laci di bahagian bawah, yang sekali dibuka menyembunyikan bahagian belakang kerusi dan memungkinkan beberapa privasi untuk 'dalang'. Kanak-kanak akan menjumpai boneka jari di laci ke pentas bersama rakan mereka.

Nama Projek : Thea, Nama pereka : Maria BaldĂł Benac, Nama pelanggan : MENUT.

Thea Kerusi Teater

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.