Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Najis

Musketeers

Najis Ringkas. Anggun. Berfungsi. The Musketeers adalah najis berkaki tiga yang terbuat dari logam bersalut serbuk yang dibengkokkan menjadi bentuk dengan kaki kayu yang dipotong laser. Pangkalan berkaki tiga telah terbukti secara geometri sebenarnya lebih stabil dan mempunyai peluang goyah daripada memiliki empat. Dengan keseimbangan dan fungsi yang luar biasa, keanggunan Musketeers dalam penampilan modennya menjadikannya bahagian yang sempurna untuk dimiliki di bilik anda. Dapatkan maklumat lanjut: www.rachelledagnalan.com

Nama Projek : Musketeers, Nama pereka : Rachelle Dagñalan, Nama pelanggan : Rachelle Marie Dagñalan (rmd*).

Musketeers Najis

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Legenda reka bentuk hari ini

Pereka legenda dan karya mereka yang memenangi anugerah.

Design Legends adalah pereka yang sangat terkenal yang menjadikan Dunia kita tempat yang lebih baik dengan reka bentuk yang bagus. Temukan pereka legenda dan reka bentuk produk inovatif mereka, karya seni asli, seni bina kreatif, reka bentuk fesyen dan strategi reka bentuk yang luar biasa. Nikmati dan terokai karya reka bentuk asli pereka, artis, arkitek, inovator dan jenama pemenang anugerah di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari reka bentuk kreatif.