Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Alat Tukar Untuk Pendidikan

Pupil 108

Alat Tukar Untuk Pendidikan Murid 108: Peranti boleh tukar Windows 8 yang paling berpatutan untuk Pendidikan. Antara muka baru dan pengalaman baru dalam pembelajaran. Murid 108 merangkumi dunia tablet dan komputer riba, beralih antara keduanya, untuk peningkatan prestasi dalam Pendidikan. Windows 8 membuka kemungkinan pembelajaran baru, yang membolehkan pelajar memanfaatkan sepenuhnya ciri skrin sentuh dan aplikasi yang tidak terkira banyaknya. Sebahagian daripada Penyelesaian Pendidikan Intel®, Pupil 108 adalah penyelesaian yang paling berpatutan dan sesuai untuk bilik darjah di seluruh dunia.

Nama Projek : Pupil 108, Nama pereka : Jp Inspiring Knowledge, Nama pelanggan : JP - inspiring knowledge.

Pupil 108 Alat Tukar Untuk Pendidikan

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.