Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Peranti Penyiaran Video Digital

Tria Set Top Box

Peranti Penyiaran Video Digital Tria adalah salah satu Smart Set Top Box terbaru dari Vestel yang menyediakan teknologi penyiaran digital untuk pengguna TV. Watak Tria yang paling penting adalah "pengudaraan tersembunyi". Pengudaraan tersembunyi memungkinkan untuk membuat reka bentuk yang unik dan sederhana. Walau bagaimanapun, di dalam penutup plastik terdapat sarung logam yang digunakan untuk mengelakkan terlalu panas produk. Ciri teknikal kotak yang lain adalah; ia menyediakan fungsi teknologi sepenuhnya seperti memainkan media yang berbeza (muzik, video, foto) melalui internet dan penyimpanan media peribadi. Sistem operasi Tria adalah sistem Jelly Bean Android V4.2.

Nama Projek : Tria Set Top Box, Nama pereka : Vestel ID Team, Nama pelanggan : Vestel Electronics Co..

Tria Set Top Box Peranti Penyiaran Video Digital

Reka bentuk hebat ini adalah pemenang anugerah reka bentuk gangsa dalam pertandingan reka bentuk seni bina, bangunan dan struktur. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah gangsa untuk menemui banyak karya seni bina, reka bentuk bangunan dan struktur baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.