Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Cermin Mata

Mykita Mylon, Basky

Cermin Mata Koleksi MYKITA MYLON diperbuat daripada bahan poliamida ringan yang menampilkan penyesuaian individu yang luar biasa. Bahan khas ini dibuat lapisan demi lapisan berkat teknik Selective Laser Sintering (SLS). Dengan menafsirkan semula bentuk tontonan panto bulat dan bujur tradisional yang bergaya pada tahun 1930-an, model BASKY menambahkan wajah baru pada koleksi tontonan ini yang pada asalnya dirancang untuk digunakan dalam sukan.

Nama Projek : Mykita Mylon, Basky, Nama pereka : Mykita Gmbh, Nama pelanggan : MYKITA GmbH.

Mykita Mylon, Basky Cermin Mata

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.