Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Bangku Jalan

Ola

Bangku Jalan Bangku ini, yang dirancang berdasarkan strategi reka bentuk eko, membawa perabot jalan ke tingkat yang baru. Sama seperti di rumah di persekitaran bandar atau semula jadi, saluran cecair membuat pelbagai pilihan tempat duduk dalam satu bangku. Bahan yang digunakan adalah aluminium kitar semula untuk alas dan keluli untuk tempat duduk, dipilih kerana sifatnya yang dapat dikitar semula dan tahan lama; ia mempunyai kemasan bersalut serbuk yang terang dan tahan yang sesuai untuk kegunaan luaran di semua cuaca. Direka di Mexico City oleh Daniel Olvera, Hiroshi Ikenaga, Alice Pegman dan Karime Tosca.

Nama Projek : Ola, Nama pereka : Diseno Neko, Nama pelanggan : Diseño Neko S.A. de C.V..

Ola Bangku Jalan

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.