Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Tekstil Hiasan

Lasso

Tekstil Hiasan Lasso sebagai definisi adalah tali panjang dengan tali yang berlari di satu hujungnya. Daripada menjadi inspirasi dalam; tekstil ini adalah hasil dari. Ia mempunyai sentuhan khas dan estetika selain beberapa saluran khas sehingga cahaya dapat melewati dengan sangat lembut. Ia separuh industri - separuh dibuat, ditenun dengan alat tenun elektronik dan dipotong dengan tangan. Projek ini sangat menarik dan ketagihan sebagai gula-gula dan telah menjadi salah satu cabaran dan penemuan teratas dalam karier saya sebagai pereka tekstil. Projek ini adalah mengenai serendipia, tersandung, penemuan peluang, keberuntungan dan kemalangan.

Nama Projek : Lasso, Nama pereka : Cristina Orozco Cuevas, Nama pelanggan : Cristina Orozco Cuevas Studio.

Lasso Tekstil Hiasan

Reka bentuk hebat ini adalah pemenang anugerah reka bentuk gangsa dalam pertandingan reka bentuk seni bina, bangunan dan struktur. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah gangsa untuk menemui banyak karya seni bina, reka bentuk bangunan dan struktur baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.