Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Sistem Reka Bentuk Dalaman Modular

More _Light

Sistem Reka Bentuk Dalaman Modular Sistem modular yang dapat dipasang, dibongkar dan dapat dikekalkan secara ekosistem. More_Light mempunyai jiwa hijau dan sangat mudah digunakan. Ia inovatif dan sesuai untuk memenuhi semua keperluan harian kita, berkat fleksibiliti modul persegi dan sistem sambungannya. Rak buku dengan ukuran dan kedalaman yang berbeza, rak, dinding panel, dudukan paparan, unit dinding dapat dipasang. Berkat pelbagai kemasan, warna dan tekstur yang ada, keperibadiannya dapat ditingkatkan lagi dengan reka bentuk yang lebih disesuaikan. Untuk reka bentuk rumah, ruang kerja, kedai. Juga terdapat dengan lichen di dalamnya. caporasodesign.it

Nama Projek : More _Light, Nama pereka : Giorgio Caporaso, Nama pelanggan : Giorgio Caporaso Design.

More _Light Sistem Reka Bentuk Dalaman Modular

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.