Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kerusi Rehat

Riza Air

Kerusi Rehat Kerusi reka bentuk kontemporari yang sesuai untuk ruang santai kelab, kediaman dan hotel. Dibuat dengan struktur penampilan organik yang dilengkapi dengan grid khas di bahagian belakang, kerusi Riza hanya direalisasikan dengan kayu pepejal dan pernis semula jadi. Inspirasi reka bentuk berasal dari karya arkitek Catalan Antoni Gaudí dan warisan yang ditinggalkan oleh arkitek moden di Barcelona, yang pernah memberi inspirasi pada unsur alam dan penampilan organik.

Nama Projek : Riza Air, Nama pereka : Thelos Design Team, Nama pelanggan : Thelos.

Riza Air Kerusi Rehat

Reka bentuk hebat ini adalah pemenang anugerah reka bentuk gangsa dalam pertandingan reka bentuk seni bina, bangunan dan struktur. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah gangsa untuk menemui banyak karya seni bina, reka bentuk bangunan dan struktur baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.