Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Ruang Pameran Dan Rundingan

All Love in Town Sales Center

Ruang Pameran Dan Rundingan Ruang komersial juga boleh menjadi kawasan aktiviti berorientasikan perniagaan yang penuh dengan seni dan estetika seperti teater dan muzium. Sebilangan kecil pereka tidak pernah menyangka bahawa gabungan intensif orang dan persekitaran menjadi sangat penting daripada yang kita harapkan. Kami membuat ruang dalaman yang menyerang dengan orang-orang yang masuk ke dalamnya dengan menggunakan sebilangan besar lampu-lampu dengan harga murah, bola hiasan Ping Pong dan Krismas. Ia membawa legenda penjualan harta benda menyelesaikan tugas penjualan dalam tiga bulan pada masa itu di seluruh industri kerana reka bentuknya yang tersendiri.

Nama Projek : All Love in Town Sales Center, Nama pereka : Raynon Chiu, Nama pelanggan : Taiwan DaE International Design Career.

All Love in Town Sales Center Ruang Pameran Dan Rundingan

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.