Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Reka Bentuk Pejabat

Brockman

Reka Bentuk Pejabat Sebagai firma pelaburan yang berpusat di perdagangan perlombongan, kecekapan dan produktiviti adalah aspek utama dalam rutin perniagaan. Reka bentuk pada mulanya diilhamkan oleh alam semula jadi. Inspirasi lain yang jelas dalam reka bentuk adalah penekanan pada geometri. Unsur-unsur utama ini berada di barisan hadapan reka bentuk dan dengan itu diterjemahkan secara visual melalui penggunaan pemahaman geometri dan psikologi mengenai bentuk dan ruang. Untuk menjaga prestij dan reputasi bangunan komersial bertaraf dunia, arena korporat yang unik lahir melalui penggunaan kaca dan keluli.

Nama Projek : Brockman , Nama pereka : Catherine Cheung, Nama pelanggan : THE XSS LIMITED.

Brockman  Reka Bentuk Pejabat

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.