Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pentas Untuk Majlis Perkahwinan

Depiction

Pentas Untuk Majlis Perkahwinan Set yang direka dengan indah untuk majlis perkahwinan. Grand avenue menyambut tetamu di karpet bulu putih lembut. Merasakan hakikat kota Rom melalui pintu gerbang, tiang roman, Patung, tempat duduk gaya tiara bulat dan "Fontana-di-trevi" yang besar. Suara air yang mengalir menghasilkan muzik yang menenangkan di latar sambil memberi salam kepada yang baru berkahwin. Tidak seorang pun dari pasukan yang pernah mendengar atau melihat struktur sebenarnya dan masih mendapat gambaran 100% struktur asal, yang boleh dipercayai untuk membuat setiap perkara hanya dalam 20 hari.

Nama Projek : Depiction, Nama pereka : Arundhati Subodh Sathe, Nama pelanggan : Victrans Engineers.

Depiction Pentas Untuk Majlis Perkahwinan

Reka bentuk yang baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk dalam pertandingan reka bentuk pembungkusan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak karya reka bentuk pembungkusan baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.