Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Perabot Bilik Mandi

Valente

Perabot Bilik Mandi Koleksi bilik mandi Valente yang diilhami oleh batu permata alam ini menawarkan kemewahan merancang bilik mandi anda dan menyesuaikan ruang dengan pelbagai kegunaan yang tersedia. Oleh kerana setiap batu berharga di alam ini unik, semua elemen perabot dari koleksi Valente mempunyai ukuran dan ukuran yang berbeza warna. Matlamat elemen-elemen ini direka dalam pelbagai ukuran dan warna adalah untuk membawa keindahan alam semula jadi di bilik mandi kita dan membawa irama, dinamisme ke bilik mandi.

Nama Projek : Valente, Nama pereka : Isvea Eurasia, Nama pelanggan : ISVEA.

 Valente Perabot Bilik Mandi

Reka bentuk yang baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk dalam pertandingan reka bentuk pembungkusan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak karya reka bentuk pembungkusan baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.