Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Fudge And Toffee

Cavendish & Harvey

Fudge And Toffee Perimbangan antara tradisi dan kemodenan. Sasarannya adalah untuk merancang rangkaian produk yang unik untuk sebuah syarikat inovatif yang menjadikan dirinya sebagai pengeluar gula-gula berkualiti tinggi. Penyelesaiannya adalah kemasan mewah dan dicetak dengan kerajang panas dan kemasan berkilat tinggi. Konsep foto diilhamkan oleh gaya pralin klasik. Kumpulan sasaran yang lebih muda dan moden akan diberi perhatian dengan warna dan tipografi yang longgar. Pasukan reka bentuk gabriel telah menguasai keseimbangan dan pelanggan berpuas hati dengan kenaikan penjualan.

Nama Projek : Cavendish & Harvey, Nama pereka : Bettina Gabriel, Nama pelanggan : gabriel design team.

Cavendish & Harvey Fudge And Toffee

Reka bentuk hebat ini adalah pemenang anugerah reka bentuk gangsa dalam pertandingan reka bentuk seni bina, bangunan dan struktur. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah gangsa untuk menemui banyak karya seni bina, reka bentuk bangunan dan struktur baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.