Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kerusi

Chair with Belly Button

Kerusi Kerusi dengan Tali Belly adalah rangkaian kerusi ringan dan mudah alih yang membolehkan pengguna memanfaatkan ruang di sekitarnya, seperti tangga, lantai, atau tumpukan buku, untuk memberikan pengalaman duduk yang lebih selesa. Reka bentuk kerusi mentakrifkan semula idea tempat duduk konvensional dengan memberikan pilihan tempat duduk yang tidak dijangka. Imej kerusi datang dari senario melamun - sekumpulan bentuk disket dan lebur yang tersebar di ruang. Mereka diam-diam bersandar di dinding dan di sudut seperti rakan-rakan kecil yang sedang tidur. Setiap kerusi mempunyai butang perutnya sendiri untuk memberikan sedikit keceriaan.

Nama Projek : Chair with Belly Button, Nama pereka : I Chao Wang, Nama pelanggan : IChao Design.

Chair with Belly Button Kerusi

Reka bentuk hebat ini adalah pemenang anugerah reka bentuk gangsa dalam pertandingan reka bentuk seni bina, bangunan dan struktur. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah gangsa untuk menemui banyak karya seni bina, reka bentuk bangunan dan struktur baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.